Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
Ik heb sedert enkele weken Windows Vista en stel vast dat de standaardprinter niet weergegeven wordt in de printopdracht in Windows Fotogalerie...
Reacties
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Open je vaak een bepaalde map? Dan loont het om er een werkbalk van te maken op de taakbalk. Dat doe je zo door met de rechtermuisknop op de...
Reacties
2
Weergaven
3K
G
  • Gesloten
Hallo iedereen, Enkele dagen geleden liet ik een programma draaien dat m'n harde schijf zou verlossen van 'ongewenste' dll.files,en dit in het...
Reacties
9
Weergaven
4K
glory1891
G
  • Gesloten
Nadat ik vandaag pc helemaal geformateerd heb, en opnieuwe xp geinstallerd heb. Heb ik volgede probleem, kan niet meer op internet geraken...
Reacties
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
beste mensen ik weet niet of ik hier juist zit maar als ik de pc opstart blijft hij hangen bij het welkom scherm 1 min en start dan door wie weet...
Reacties
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik krijg geregeld een fout melding wat moet ik hier mee doen ? zie bijlage bedankt en groetjes
Reacties
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
hoi beste mensen ,ik heb een probleem mijn pc is heel traag heb alles gebrobeerd niets blijkt te helpen ,en om te formateren wil ik even wachten...
Reacties
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
graag had ik,hulp gehad dank u
Reacties
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Tja, ik heb een partitie gemaakt om daar mijn data te gaan opzetten ( F: genaamd). Bedoeling is dat het booten vanuit c: gebeurt en dat daar de...
Reacties
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Telkens ik IE opstart verschijnt er een pop-up met reclame. Ik heb de stappen uit de sticky reeds gevolgd maar nog steeds verschijnt de...
Reacties
11
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan