Windows 10 virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb agv betalend gebruikt en heb momenteel eset voor een maand proefperiode ,ik twijfel nog om nog een betalende virusscanner te gebruiken wat denken jullie van avast de free versie of agv de free versie . Zijn deze evenwaardig ? graag reactie dank u
 
een discussie topic met eindresultaat oneindig .... net zoals wat is een goed backup programma?

ben je tevreden over een bepaalde App (antivirus,backup, ..... ) BLIJF ERBIJ!!

de wijze woorden van @Aardbei :
Iedereen mag zijn voorkeur hebben in het gebruik van een antivirus programma.
Niet ieder programma is beter/slechter dan het andere.

de gebruiker veroorzaakt problemen, niet de App.
 
Het is idd. geen punt van gelijk of ongelijk, van goed, slecht of beter...
Maar toch heeft deze post zijn waarde omdat onze bezoekers op die manier zien welke zoal de her en der gebruikte apps zijn.

Hun keuze moeten ze dan idd. zelf maken.
 
Bitdefender Antivirus Free behaalde in Januari op de labotests van Test Aankoop 86/100, Windows Defender 64/100 , een groot verschil dacht ik.W. Defender heeft geen anti spam en enkel bescherming tegen phishing in Edge, niet in Google Chrome en ook niet in Firefox. Bitdefender heeft geen anti spam maar wel anti phishing bescherming in de 3 browsers. Iedereen kiest voor zichzelf en eventueel budget, maar ik heb geen vertrouwen in Microsoft, teveel problemen.
 
Ik zou eigenlijk niet weten waarom eender welk anti-virus programma iets zomaar zou weggeven. Daarom vermoed ik dat ze 'klanten' van de gratis versie gebruiken om nu en dan iets op los te laten wat hen kan doen bijleren.
 
Bitdefender Antivirus Free behaalde in Januari op de labotests van Test Aankoop 86/100, Windows Defender 64/100 , een groot verschil dacht ik.W. Defender heeft geen anti spam en enkel bescherming tegen phishing in Edge, niet in Google Chrome en ook niet in Firefox. Bitdefender heeft geen anti spam maar wel anti phishing bescherming in de 3 browsers. Iedereen kiest voor zichzelf en eventueel budget, maar ik heb geen vertrouwen in Microsoft, teveel problemen.
ik heb zowel avira en bitdefender getest. Beide zijn heel goed.
Avira is gevoeliger voor systeemveranderingen en slaat dus eerder alarm. Dit kan soms wel eens vervelelend zijn als je zeker weet dat het goed is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan