Windows 10 van video naar dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in NL kun je bij de Action een simpele AV-KABEL met aan de ene kant usb en andere kant Video-in en Audio-in kopen. Is op de uitgang van je vcr aan te sluiten, de andere kan sluit je aan op de USB poort van je pc zodat je kunt grabbel .
 
Ik heb een 10 jaar oude Medion computer met Windows XP en daar staat origineel een videoconverter programma op dat uitstekend werkt om video banden op dvd te zetten, deze PC is niet meer verbonden met internet.
 
Ik gebruik voor het overzetten van video's en het bewerken daarvan Pinnacle Studio. Middels importeren is het een fluitje van een cent. Je hebt natuurlijk wel een afspeelmogelijkheid nodig en een verbinding met de computer. Daarvoor gebruik ik nog mijn oude computer omdat daar nog aansluitingen met tulpplugjes mogelijk is. Daarna zet ik het met een usb stick over op mijn laptop. Werkt prima en geen geknoei dat geluid en beeld niet parallel lopen.
 
Ik lees overal "oude computer". Dat klopt maar voor Windows10 zijn er geen drivers meer voor de meeste toestellen. Die AV-KABEL heb ik hier ook nog. Maar drivers ondanks de bijgevoegde cd??????
 
besten, ik ben maar een amateur hé! ik heb geen 'oude computer', maar een laptop. die is ongeveer 5 jaar oud denk ik. ik weet ook niet of dat "oud" is. ben momenteel aan het zoeken naar een dvd-recorder. heb ik ooit één gehad, maar blijkbaar zijn die niet meer in de handel.
jv
 
besten, ik ben maar een amateur hé! ik heb geen 'oude computer', maar een laptop. die is ongeveer 5 jaar oud denk ik. ik weet ook niet of dat "oud" is. ben momenteel aan het zoeken naar een dvd-recorder. heb ik ooit één gehad, maar blijkbaar zijn die niet meer in de handel.
jv
Zie eens in bericht #16 bij Bol.com.
 
Zelf heb ik mijn oude videobanden omgezet naar dvd met een klein toestelletje die je kan kopen bij Bol.com. ergens een 25 euro.merk is konig csusbvg100.
Gewoon in je usb poort en de anderekant in een scart aansluiting.

werkt perfect maar je hebt natuurlijk een videospeler nodig!! 1554799066682.png
 
Zelf heb ik mijn oude videobanden omgezet naar dvd met een klein toestelletje die je kan kopen bij Bol.com. ergens een 25 euro.merk is konig csusbvg100.
Gewoon in je usb poort en de anderekant in een scart aansluiting.

werkt perfect maar je hebt natuurlijk een videospeler nodig!!Bekijk bijlage 240090
Ja, laat dat nu juist dit zijn waarover ik schrijf dat het niet ondersteund wordt in Windows 10. Als je het tegenoverige beweert, waar heb je dan de drivers vandaan?
Ik heb tevergeefs gezocht.
 
Zelf heb ik mijn oude videobanden omgezet naar dvd met een klein toestelletje die je kan kopen bij Bol.com. ergens een 25 euro.merk is konig csusbvg100.
Gewoon in je usb poort en de andere kant in een scart aansluiting. Het betreft hier natuurlijk géén films ofzo! wel degelijk mijn eigen reizen van vroeger en familie vhs banden die ik heb omgezet op dvd!

werkt perfect maar je hebt natuurlijk een videospeler nodig!!Bekijk bijlage 240090
 
@ mik:
Ja, laat dat nu juist dit zijn waarover ik schrijf dat het niet ondersteund wordt in Windows 10. Als je het tegenoverige beweert, waar heb je dan de drivers vandaan?
Ik heb tevergeefs gezocht.

werkt perfect onder windows 10 hoor ik heb daar geen enkel probleem mee gehad, zelfs geen drivers moeten afhalen. werkttte gewoon direct toen ik het opstartte..
 
Zelf heb ik mijn oude videobanden omgezet naar dvd met een klein toestelletje die je kan kopen bij Bol.com. ergens een 25 euro.merk is konig csusbvg100.
Gewoon in je usb poort en de andere kant in een scart aansluiting. Het betreft hier natuurlijk géén films ofzo! wel degelijk mijn eigen reizen van vroeger en familie vhs banden die ik heb omgezet op dvd!

werkt perfect maar je hebt natuurlijk een videospeler nodig!!Bekijk bijlage 240090
Welke soft heb je daarvoor gebruikt? Welke Windowsversie heb je?
 
Welke soft heb je daarvoor gebruikt? Welke Windowsversie heb je?
Welke soft heb je daarvoor gebruikt? Welke Windowsversie heb je?
Je hoeft geen software, gewoon het kabeltje, zelf heb ik hier een oude videospeler en ik heb hier windows 10 home 8 ram, 64 bits, intel processor en desktop met twee schermen en opstart ssd schijf van 256, verder nog drie schijven van 1 TB.
de software zit waarschijnlijk in het toestelletje zelf, je hoeft niets te installeren werkt vanzelf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan