Feedback steeds aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Iemand een idee van de forumleiders waarom ik me steeds opnieuw moet aanmelden als ik op de site wil, aangemeld blijven staat aangevinkt?

groetjes

ed

aanvaard je de cookies voor deze site ?
ledig je je cache/paswoorden etc. bij elke shutdown ?

is dit aangeklikt bij aanmelden"aangemeld blijven zie afbeelding rode lijn"

dan blijf je normaal aangemeld tenzij dat je bij afsluiten van uw Webbrowsers uw geschiedenis wist

1727963261816.png

Bijlagen

• whitelist.jpg
    whitelist.jpg
    71.9 KB · Weergaven: 85
Kleine aanvulling, zie tweede plaatje
je kan ook zo whitelisten, is misschien makkelijker voor jou.

Bijlagen

• whitelist2.jpg
    whitelist2.jpg
    74 KB · Weergaven: 79
of gewoon de extensie ' .... I don't care about cookies...' in je browser installeren... want wie wordt daar nu nog warm of koud van, die cookies ?
Ik alleszins niet ...

I don't care about cookies
Gebruik ik ook maar in combinatie met
cookie autodelete
want wie wordt daar nu nog warm of koud van, die cookies
Ik in ieder geval wel,
I don't care about cookies, heb je geen gezeur dat je altijd cookies moet goedkeuren of niet vind ik top maar met cookie autodelete verdwijnt de overbodige zooi die ik niet heb gewhitelist, na afsluiten van de browser, deze twee exenties vullen elkaar perfect aan.

een vraagje aan mdc1756 is het enkel bij pctuts.be dat je u altijd opnieuw moet aanmelden of is het nog bij andere site

@mdc1756 gebruikt Firefox gezien in andere vragen die @mdc1756 al gesteld heeft

Laatst bewerkt:
of gewoon de extensie ' .... I don't care about cookies...' in je browser installeren... want wie wordt daar nu nog warm of koud van, die cookies ?
Ik alleszins niet ...
Het nadeel daarvan is dat sommige sites dan niet helemaal lekker meer werken. Zelf gebruik ik die extentie om die reden niet meer.

met I don't care about cookies aanvaard je alle cookies
Nee, dat is niet zo: "sometimes it will accept all and sometimes only necessary cookie categories, depending on what's easier to do."
Bron: https://www.i-dont-care-about-cookies.eu/

Ik maak zelf gebruik van de extensie Cookies kunnen mij nog steeds niet schelen. Dat is een fork van I don't care about cookies. En ik moet Gouwepeer gelijk geven. In de meeste gevallen (i.c. voor de meeste websites) werkt die extensie prima, maar op sommige websites wordt de cookiemelding niet op de juiste manier afgehandeld door deze extensie. Dat merk je dan op verschillende manieren: soms blijft de achtergrond van de website grijs in plaats van wit, en soms kun je dan niet naar beneden scrollen op die website. Ook kan het voorkomen dat je geen tekst in kunt geven in tekstvakken op die website.
In zo'n geval is die extensie vaak de dader. Klik dan op het pictogram van die extensie en kies in het uitvalmenu voor 'Uitschakelen op [die bepaalde website]':

66fff68b7ff26-extensie_uitschakelen_op.png

Daarna moet je nog wel de pagina vernieuwen. Je zult dan de vraag over cookies in beeld krijgen en die moet je dan zelf toestaan of weigeren.
Voortaan bemoeit deze extensie zich niet meer met die bepaalde website. Hij is opgenomen in de lijst met uitzonderingen, die je via een klik op Instellingen kunt bekijken:

66fff716bdae4-Cookies_kunnen_mij.png

Het viel mij voor het eerst op bij de website voor openbaar vervoer in Nederland: 9292.nl, maar later heb ik meer websites gewhitelist voor die extensie.

Nee, dat is niet zo: "sometimes it will accept all and sometimes only necessary cookie categories, depending on what's easier to do
Kan goed zijn dat dat cookie ding doet watje zegt tegenwoordig.
Maar als je die gebruikt in combinatie met cookie autodelete waar je wilt wilt ingelogd blijven en whitelist dat beantwoord TS zijn/haar vraag.
En zijn al de andere vervelende cookies zijn weg.
Het lijkt mij interessanter om TS de twee extensies te laten proberen dan haar nog meer in de war te brengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan