Windows 10 screensaver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan ik onderstaande screensaver in windows 10 zetten?
No Music - 4K UHD - 2 Hours Screensaver.mp4"
 
Indien dat zo is zou ik toch maar oppassen !!!

1584385845845.png
 
Los daarvan wil ik wel de algemene gang om een mp4 bestand als screensaver te installeren meegeven.


@janus --- Als je dit vertaald wil krijgen, vraag het gewoon - komt zo voor mekaar !
 
Los daarvan wil ik wel de algemene gang om een mp4 bestand als screensaver te installeren meegeven.


@janus --- Als je dit vertaald wil krijgen, vraag het gewoon - komt zo voor mekaar !
Ik zie de vertaling graag tegemoet>
 
Los daarvan wil ik wel de algemene gang om een mp4 bestand als screensaver te installeren meegeven.


@janus --- Als je dit vertaald wil krijgen, vraag het gewoon - komt zo voor mekaar !
Ik zie de vertaling graag tegemoet>
 
Zoekwerk leert me dat het kon, tot Windows 7 - o.a. met oplossing die ik voordien suggereerde, maar die werkt niet meer op Windows 10.
De ontwikkelploeg van Win 10 heeft het blijkbaar op een lijstje staan, want ik vond commentaren dat het 'nog niet' aanwezig is in Win 10...

Ik vind wel programma's maar die hebben allemaal géén update meer gehad sedert 2010 of daaromtrent en daar zal wel een goede reden voor zijn.
Persoonlijk denk ik dat je dit voorlopig moet opbergen ...
 
met de video screensaver maker (trial) kan men dus van een avi bestandje wel een screensaver maken ..hier is dit me dus gelukt !
ook is deze toe te voegen zoals je kan zien maar aangezien het om een trial versie gaat word de screensaver zelf niet afgespeeld ook al stelt men deze in ..men is dus verplicht om deze video screensaver maker aan te kopen wil men deze werkende krijgen op de Windows 10..
*denk er aan dat je de video screensaver maker dient uit te voeren met een rechts klik "uitvoeren als administrator " ook dient men de compatibiliteitsmodus in te stellen op W7.

Ashampoo_Snap_dinsdag 17 maart 2020_13h41m24s_002_.jpg


** ook methode 2 is niet helemaal gratis te gebruiken !
 
inderdaad - en ik las ook op de downloadpagina in de reviews dat het - niettegenstaande die modus W7 - in de automatische schermbeveiliging van Windows 10 niet blijkt te werken ... dus toch maar zo laten, denk ik ...
 
bezie mijn afbeelding eens goed ... het is wel te gebruiken indien men de volwaardige Video Screensaver Maker gebruikt !
gebruikt men de trial dan kan men wel deze zelf aangemaakte screensaver instellen maar verschijnt er wel degelijk enkel een zwart scherm met de vermelding dat de video pas weer gegeven word indien men deze V.S.M. aankoopt !
 
geld er aan geven was ik niet van plan .. omdat ik géne screensaver nodig heb .
wat betreft "oudere "software wel ik heb hier wel meerdere volwaardige programma's eerder onder de Windows Vista aangekocht die nu nog steeds te gebruiken zijn ook al werd de ontwikkeling stop gezet.. of waar men gewoon een hogere versie voor uitgebracht heb en wil men deze gebruiken dient men deze wederom opnieuw aan te kopen ..
ik geef een 3 tal voorbeelden ..
1 ) zo gebruik ik hier de Ashampoo Office 2008 aangekocht onder de Windows Vista en nog steeds te gebruiken ..
2) ook de ConvertXtoDVD 4 heb ik onder Windows Vista aangekocht en ook deze kan nog steeds gebruikt worden ..
3) onder de Windows 7 kocht ik me de Acronis treu image 2013 aan en zelfs deze kan ik nog steeds gebruiken ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan