Windows 10 Scannen van tekst naar e-mail adres.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathieu

Steunend lid
Vip Lid
Ben in bezit van een Epson printer XP-405. telkens ik een tekst scan naar een e-mail adres ( programma in de printer zelf) krijg ik als antwoord dat het ondersteunende e-mail programma niet geinstalleerd is. Installeer dit programma en probeer opnieuw. De vraag is nu wat soort ondersteunend programma ze vragen , indien ik werk met windows 10. Zou daar iemand eenantwoord op weten. Bedank voor dit antwoord.
Mathieu
 
om rechtstreeks te kunnen verzenden wat er gescant word is het nodig dat er een lokale e-mailclient zoals Microsoft Outlook, Live Mail (Windows 10 mail ) of Mozilla Thunderbird op de computer zijn geïnstalleerd en zijn verbonden met een e-mailprovider.

opmerking:
Als u webmail gebruikt, zoals Gmail, Yahoo Mail of Hotmail, moet het account zijn geconfigureerd met de lokale e-mailclient om deze functie te kunnen gebruiken.
Controleer de ondersteuningssite van de betreffende e-mailclient voor de vereiste informatie over IMAP, POP- en SMTP om het e-mailaccount aan te sluiten.
 
Bedankt allen voor de commentaar, voorlopig is het opgelost. Het voordeel is dat ik dat niet dikwijls nodig heb, maar voor nu is het probleem opgelost met de hulp van Qtex
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan