Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
met welke provider werk je?
met welke provider werk je? Heb je je account goed ingesteld. Bij belgacom is dat pop.skynet.be (inkomend) en relay.skynet.be (uitgaand)
ook je gebruikersnaam en paswoord die je hebt gekregen van je provider.moet je steeds invullen.en eerlijk gezegd zou ik persoonlijk niet met incridimail willen werken kans op virussen en malware waarom geen mozilla thunderbird?
laat iets weten, ik ben een belgacom tech maar .... sta open voor alles
ik woon nog niet in de LiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggEn dat is veeeeeeeel gezegd. (lachen)
ik woon nog niet in de Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggggg
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé!
grtz wivy
over het hoofd gezien.de gegevens die ik doorgaf zal toch bijna hetzelfde zijn als van telenet?die gegevens heb je nodig om een account aan te makenDe provider staat onderaan de nickname. Links op het scherm. Bij de TS is dit het embleem van Telenet. Bij U dat van Skynet.
Volgens mij is jouw keyboard stuk :smilie_pinoc: