Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
21/07/2007 09:58DUMPDAG 07: De eerste prijzen!
Waar kan je je op dumpdag aan verwachten?
Enkele prijzen:
PREMIUM 1024MB DDR2 PC6400 800MHZ VALUE SERIES: 39.88€ ipv 59.90€*
WESTERN DIGITAL 500GB-KS 16MB SATA300 7200RPM: 94.72€ ipv 104.90€*
ANTEC P182 Special Edition Mirror Finish PERFORMANCE CASE: 165.05€ ipv 199.90€*
Aanschuiven is niet noodzakelijk, we gaan werken met nummertjes, zodat je niet zoals een sardientje in de rij moet gaan staan.
Tevens een belangrijke wijziging/verduidelijking: alle producten die zaterdagochtend op voorraad zijn, en die gedurende de dag uitgeput raken, kunnen nog steeds aan dumpdag prijzen worden besteld, indien ze niet end of life zijn. Tevens leggen we van de meest courante onderdelen extra voorraad aan.
* Prijzen zijn onderhevig aan de nieuwe aankoopprijzen van komende week, we zullen echter ons best doen deze nog scherper aan te bieden.
Probleem is dat zij 'm in elkaar steken, en ik daar niet mee ga beginnen omdat het dan toch een knoeiwerkje wordt.. en dan kiezen zij de case zelf Persoonlijk had ik ook liever een andere case, mjaMss nu zaterdag gaan:
Ziet er goed uit. Alleen zou ik zelf een duurdere PSU nemen (vb. de volgende in de rij Antec Earthwatts: CASEJUNKIES : Get addicted to casemodding
Probleem is dat zij 'm in elkaar steken, en ik daar niet mee ga beginnen omdat het dan toch een knoeiwerkje wordt.. en dan kiezen zij de case zelf Persoonlijk had ik ook liever een andere case, mja
ik zie nergens een mb staan ?
even naar de site gaan zien is dit mb
MSI P35 Neo-F moederbord met Intel® P35 Chipset voor optimale systeemstabiliteit
vraag toch even of je geen andere case mag nemen
als je dat wil klant is koning
zeker van dat je die vista al wil :vraagteken:
in combinatie met core 2 duo is ddr2-800 geheugen nu de beste keuze
standaart timings zijn 5-5-5-12
maar corsair heeft overclockpotentieel in zijn modules
dus zijn strakkere timings haalbaar
dus als je deze kan krijgen
CORSAIR TWINX Matched DDR2 2048MB 800Mhz XMS6400 HSP
2x 1 gb in dual channel natuurlijk
Sorry, ik had op de webpagina alleen gekeken, en daar kwam ik op een gewone case uit, dacht ik..De case is eigen smaak. Ik had het over de psu oftewel de powersupply oftewel de voeding.
Een kwalitatief betere kan je wat problemen besparen