Muziek downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Ik wil graag muziek binnen halen via het web, maar liefst zo legaal mogeklijk. Zoals Kazaa en Lirmwire zie ik zo niet zitten, riskant en illegaal. Betalend word een dure grap.

Wie kan mijn op weg helpen om het zoveel mogelijk op het rechte pad te blijven. Messchien een rare vraag, maar ja. ;)

Wie zegt dat voor eigen gebruik
Je mag niets van muziek downloaden
Je moet weten wat je download en er zijn rechten op .....illegaal is strafbaar

Nu gaan we eens eventjes erstig zijn, iedereen zal wel eens iets binnenhalen dat echter niet mag. Er zijn zellf een zeer groot aantal powerpointjes en andere die in elkaar worden geflast met muziek en afbeeldingen die normaal niet gebruikt mogen worden voor verspreiding en daar wordt niets over gezegt. Eerlijk gezegt ongeveer 65% wat er op computers wordt verspreid
is in feiten niet toegestaan. Voilla nu zijn we er, de kogel is door de kerk. ;)

Nu gaan we eens eventjes erstig zijn, iedereen zal wel eens iets binnenhalen dat echter niet mag. Er zijn zellf een zeer groot aantal powerpointjes en andere die in elkaar worden geflast met muziek en afbeeldingen die normaal niet gebruikt mogen worden voor verspreiding en daar wordt niets over gezegt. Eerlijk gezegt ongeveer 65% wat er op computers wordt verspreid
is in feiten niet toegestaan. Voilla nu zijn we er, de kogel is door de kerk. ;)

Wat mag er nog ?
Als je kijkt op google staat internet vol illegale dingen.
Dat de leiders van dit land zelf eens eerlijk zijn ze moeten het voorbeeld geven.

Wat mag er nog ?
Als je kijkt op google staat internet vol illegale dingen.
Dat de leiders van dit land zelf eens eerlijk zijn ze moeten het voorbeeld geven.

Inderdaad, dat vraag ik mij ook af, als we echt en diskreet te werk willen gaan dan zijn we verplicht om ons internet af te sluiten om niets verkeerds te doen. ;) Als google geen illegale software en andere niet van toepassingen moesten plaatsen op zijn site dan zou google niet veel te doen hebben. Toch waar. ;) En niet alleen google hoor, heel het net werkt corrupt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan