Ik gebruik deze hd al sinds vorig jaar voor back-ups van harde schijf Pc met Acronis true image 2019. Onlangs probeerde ik de harde schijf te klonen met Acronis, dat lukte, en wou daarna weer back-ups nemen, maar het systeem weigerde, heb dan de externe hd geformatteerd : 2 identieke volumes na aansluiting met Verkenner. Als ik een back-up neem met Acronis OK, maar in beide volumes het zelfde aantal GB,s en ook dezelfde resterende vrije GB's.
Heb via schijfbeheer de 2 samengevoegd, dat lukte, maar toen ik de externe hd terug aansloot via Verkenner had ik dezelfde 2 volumes zoals voorheen. Ik vraag me af: zijn dit partities of schijfstations, die moeten samengevoegd worden? Back-ups kan ik verder nemen, maar steeds tegelijk op de 2 volumes. Zou dat een probleem geven, bij het terugzetten van de back-up , in geval van een crash van hd van PC?
Weet iemand een oplossing?
Vriendelijke groeten,
Koekoek
K
Heb via schijfbeheer de 2 samengevoegd, dat lukte, maar toen ik de externe hd terug aansloot via Verkenner had ik dezelfde 2 volumes zoals voorheen. Ik vraag me af: zijn dit partities of schijfstations, die moeten samengevoegd worden? Back-ups kan ik verder nemen, maar steeds tegelijk op de 2 volumes. Zou dat een probleem geven, bij het terugzetten van de back-up , in geval van een crash van hd van PC?
Weet iemand een oplossing?
Vriendelijke groeten,
Koekoek
K