Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gisteren zitten zoeken verschillend gevonden maar leveren niet in belgie.
 
Over 4 weken nog geweest maar voor iemand anders mee gebracht natuurlijk mij zelf vergeten.
 
Ga gewoon een grenspostadres aanvragen in Nederland.
Grenspostadres.nl
info@grenspostadres.nl
Kies daar het dichts van bij je thuis waar je de bestelling kan afhalen, dan kan je alles kopen vanuit Nederland.
Je moet wel een paspoort kopen (ik denk 7€)
Zo doe ik dat.
Hier een voorbeeld:
Platinum DVD+R 16x 100st 11€65
Kijk eens op CDRwinkel.com
Veel plezier
danjp
 
Of kom gewoon lekker in Nederland wonen.

Maar misschien over een paar jaar hoort Vlaanderen bij Nederland en Wallonie bij Franrijk.

Dit heeft in iedergeval 2 voordelen. De lege DVD's en CD-Rom's zien aanzienlijk goedkoper geworden voor jullie en wij hebben lekkerder bier gekregen.
 
ha je geef toe dat het belgisch gebrouwe bier lekkerder wegvloeit dan dat van de big H...:taunt:
 
Of kom gewoon lekker in Nederland wonen.

Maar misschien over een paar jaar hoort Vlaanderen bij Nederland en Wallonie bij Franrijk.

Dit heeft in iedergeval 2 voordelen. De lege DVD's en CD-Rom's zien aanzienlijk goedkoper geworden voor jullie en wij hebben lekkerder bier gekregen.

Aanzienlijk??? Vergeet dat maar. Ongeveer 0,10 euro per dvd.
In Nederland wordt ook een heffing gedaan op lege datadragers.
Deze bedraagt 0,60 euro per dvd en in België ongeveer 0,70 euro.
De enige reden dat men in Nederland nog aan goedkope dvd's kon komen was omdat deze in het buitenland besteld werden en dan verder verkocht.
Dat goedkoper online bestellen in het buitenland is ook in Nederland op zijn laatste benen aan het lopen.

Europees Hof: thuiskopieheffing ook op blanco media uit buitenland - update | Pro | Tweakers.net Nieuws
 
Ik kocht een poosje terug een spindel met 100 lege Philips DVD's voor 19.99 euro. Ik geef toe, het was een aanbieding. Het maakt mij niet uit waar deze vandaan komen.
 
in de delaize warenhuis of in blocker winkel in delaize hebben ze er van 4.7gb 10st voor 13,95 euro
 
10 stuks voor 13€ nee bedankt koop ik niet. Dan plaats ik het op hardschijf. Meeste download ik nu in avi en plaats ik op de mediabox.
 
ik vind dat toch niet te duur als ik zie welke prijs ik betaal voor 10 stucks wel geintresseerd als dit in groep word verkocht
 
ik vind dat toch niet te duur als ik zie welke prijs ik betaal voor 10 stucks wel geintresseerd als dit in groep word verkocht

Vroeger als ik nog kon bestellen betaald ik maar zo een 25 cent per dvd, maar met die wetgeving is het niet mogelijk. europa hee en zal nog niet beter op worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan