Status
Niet open voor verdere reacties.
Lap alweer een probleem ;(
Ik werkte normaal met windows media player en netlog music tool en MSN messenger
Ik heb dan ook via mijn music tool een probleem aan gemeld zoals:


netlog music tool neemt niks op ook al zijn de achtergrond pluggings aangevinkt
bij sommige doet hij het wel bij andere dan niet


ze hebben mij door verwezen naar deze link:

http://www.cnet.com.au/mp3players/musicsoftwar...


maar daar staat alleen uitleg van music match Jukebox of Itunes dus heb ik besloten om met itunes te werken


maar ik vrees ervoor dat ik nu niet kan laten zien aan de mensen van mijn MSN vrienden lijst naar wat ik aan het beluisteren ben ook in messenger staat alleen een optie

" de nummers waar ik in windows media beluisterd als persoonlijke bericht zien"

heb wat gegoogled voor dat ik naar hier kwam... maar nu ben ik een beet je verward:vraagteken: gaat het nu met itunes + netlog musictool + messenger?

ik hoop dat ik spoedig antwoord hier op kreeg tot nu toe heb ik toch niet te klagen over deze website ;)

toch alvast bedankt om dit te lezen ;)

ik zal nog wat verder zoeken op google tijdens het wachten :p
 
ja wel nu lijkt dit alsog ik spam maar weet begot niet hoe je vorig bericht kan wijzigen....

wel heb gemerkt dat het dus werkt itunes en messenger heb gewoon gecheckt en blijkbaar werkt het....

euhm wel ik ga dit als opgelost zetten kan iemand een persoonlijk berichtje sturen hoe je eigenlijk vorige bericht kan verwijderen of wijzigen?
 
Dit kon je door op button
edit.gif
te klikken binnen 5 min.
 
ja wel nu lijkt dit alsog ik spam maar weet begot niet hoe je vorig bericht kan wijzigen....

wel heb gemerkt dat het dus werkt itunes en messenger heb gewoon gecheckt en blijkbaar werkt het....

euhm wel ik ga dit als opgelost zetten kan iemand een persoonlijk berichtje sturen hoe je eigenlijk vorige bericht kan verwijderen of wijzigen?

Dan ga ik nu deze topic sluiten voor je als opgelost (y) Zie info van nijntje Meer info Vip hier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan