Windows 11 Inloggen bij Windows 11

wim

Steunend lid
Vip Lid
Beste leden,
Hoe lang kunnen we nog inloggen met een lokale account bij Windows 11?
Ik las hier al een en ander over, ik begreep dat ik met een lokale account geen gebruik kan maken van outlook.com, hotmail.com, live.com, msn.com....
Deze worden beheerd door Microsoft en worden daarom beschouwd als Microsoft accounts.
Hebben sommigen bij jullie dit nog gedaan met de bekende truks, de vraag is wanneer gaat Microsoft dit absoluut onmogelijk maken en wat doen we dan?
Willy

Logisch dat je een Microsoft account moet hebben bij die onderdelen van Microsoft.

Maar met een lokaal account kun je gewoon blijven werken, indien meldingen over een Microsoft account, wat ik een poosje geleden kreeg, netwerk eraf gehaald en alle vragen doorlopen, netwerk er weer aan en gaan met die banaan.

Het overigens niet verplicht om Windows te gebruiken, er zijn honderden Linux distributies die vaak zelfs fijner werken dan Windows, Mint b.v.

ik begreep dat ik met een lokale account geen gebruik kan maken van outlook.com, hotmail.com, live.com, msn.com....
Deze worden beheerd door Microsoft en worden daarom beschouwd als Microsoft accounts.
Uiteraard, je kan ook niet bij Telenet aanloggen zonder Telenet account, maar dat heeft niets te maken met de account waarmee je aanlogt in Windows...

Beste leden,
Hoe lang kunnen we nog inloggen met een lokale account bij Windows 11?
Ik las hier al een en ander over, ik begreep dat ik met een lokale account geen gebruik kan maken van outlook.com, hotmail.com, live.com, msn.com....
Hebben sommigen bij jullie dit nog gedaan met de bekende truks, de vraag is wanneer gaat Microsoft dit absoluut onmogelijk maken en wat doen we dan?
Willy
Ik gebruik Rufus daar krijg ik vanzelf een lokaal account. Wel alles aanvinken bij het maken van de USB.
En ik kan in mijn browser al die sites die jij benoemt gewoon gebruiken hoor.
Dat is niet gelinkt aan Uw account.

Terug
Bovenaan