Excel Herstel van 1 exceldocument uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
We gebruiken een excel document op het werk waarvan, ik het herstel wil uitzetten.
Ik heb in de startup folder een koppeling geplaatst naar het document op de server zodat de laatste versie vanzelf opent bij aanmelden op de pc.
Alleen is het vervelend, wanneer ik bij diensteinde (aflos vooral) vergeet dit document manueel te sluiten.
Een herstel zorgt er voor dat het oude document bij het aanmelden hersteld word. Dan heb ik dus bij aanmelden dit document 2 maal open staan.
Het gebruikte excel van de vorige dienst die ik verzekerde, en het document dat op de server staat.

Het herstel in Excel moet blijven aanstaan, maar alleen voor dit ene document op de server dat opent via een koppeling die ik in mijn startup folder heb gezet wil ik het herstel kunnen uitzetten zodat die gebruikte versie van de vorige dienst niet terug komt bij het aanmelden op deze pc.
 
TS is niet meer online gekomen sedert je tussenkomst dinsdag ! Het is vakantieperiode en sommige mensen starten ook niet dagelijks hun PC op, of consulteren PCTuts op hun smartphone ... Nog even geduld en respijt geven dus ...
 
Sorry pagadder, maar ik heb een ander probleem met deze file waarvoor ik net een nieuw topic heb staan. Dat is dringender, bekijk je het even?
Ik wil niet experimenteren en de schuld krijgen iets verkeerd gedaan te hebben van een ict man.
De voorstellen hier heb ik nog niet kunnen proberen omwille van het feit dat ik een oudere versie heb teruggezet op de server en vanwege mijn bijkomende topic hier vandaag.
Eerst moet mijn account op deze pc in orde gezet, ik hoop dat dit na een ticketje in orde komt, dan zet ik mijn bijgewerkte versie terug en probeer ik even wat hier staat als ik nog durf.


Bedankt Philip V
Ik werk op twee diensten en heb 2 verschillende pc, daar begint het al mee. Plus dus een ander probleem dat opduikt bij dezelfde excel file.
Intussen heb ik daar een vinkje gezet voor dat autoherstel en zal nu even afwachten.
Vergeet bovenstaande.
 
Wanneer de pc word herstart zonder excel te sluiten komt de oude file nog steeds terug.
Het autoherstel heb ik gisteren na het legen van de cache voor dit document uitgezet.
Er zal een instelling zijn door de ontwerper die toch het document beveiligt neem ik aan.
Het is gemaakt door een collega, niet de grote ICT afdeling.
Wat kan ik hem vragen te doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan