Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is een tablet maar dit spel heeft mijn internet ook geblokkeerd 'wat gebeurt er als je op ' pincode vergeten ' aanklikt?
een mededeling van microsoft of van een ingebouwde Simkaart van een telecom provider?
Je bent niet meer
Je bent niet meer aangelogd op je smartphone en moet dat dus opnieuw doen.
Er is dus niet enkel een blokkering voor Internet - je kan gewoon niet in je smartphone, tenzij je aanlogt.
Dus gewoon aanloggen.
Is pincode niet meer bekend ? Dan vergeten paswoord en de routine voor opvragen code/pin volgen.Is een tablet zonder simkaart" Dit geeft mijn Acer geblokkeerd "
wel handig als je weet wat ' Acer ' is ....![]()
aangelogd op je smartphone en moet dat dus opnieuw doen.
Er is dus niet enkel een blokkering voor Internet - je kan gewoon niet in je smartphone, tenzij je aanlogt.
Dus gewoon aanloggen.
Is pincode niet meer bekend ? Dan vergeten paswoord en de routine voor opvragen code/pin volgen.
Het is een tablet maar dit spel heeft mijn internet ook geblokkeerd '
Kan geen pincode op vragen
Het is een tablet zonder simkaart en internet is ook geblokkeerdJe bent niet meer aangelogd op je smartphone en moet dat dus opnieuw doen.
Dus gewoon aanloggen.
Is pincode niet meer bekend ? Dan vergeten paswoord en de routine voor opvragen code/pin volgen.
Een tablet zonder simkaart" Dit geeft mijn Acer geblokkeerd "
wel handig als je weet wat ' Acer ' is ....![]()
Ik heb geen internet meer op deze tabletop de website van ' ACER ' gaan zien voor meer info betreffend je tablet, er zal wel ergens een Q & A (Questions and Answers) staan waarbij uitleg krijgt hoe je je tablet terug in fabrieks toestand krijgt ....
Hoe ben je dan hier geraakt?????Ik heb geen internet meer op deze tablet