Software fulltrust

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
beste
sinds een week krijg ik iedere keer de vervelend melding
adobe.jpg


ik heb al alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook de registerkey weggedaan. toen hielp het maar zodra ik een pdf moet afdrukken komt dit terug

dank

lucko
 
mooie uitleg maar welk programma veroorzaakt dit ? firefox, Adobe Reader, Adobe Acrobat Pro ........ Ashampoo PDF Pro ?
mijn glazen bol is gebroken .... een nieuwe van AliExpress is nog steeds onderweg ......
ik verlaat dit topic.
 
en registry opschonen :

 
is adobe reader heb notification mnager l verwijderd ook het register opgeschhond.niets helpt en ik heb dit probleem nog maar 1 week. kan het te maken hebben met een upgrade van windows 11?? en beste wivy ik kon adobe reader niet als topic vermelden!!!!!!
 
Wivy verwacht niet dat je het als 'topic' vermeld hé ... gewoon de info meegeven in de vraag is al ruim voldoende.

En al eens een search gedaan op het bestand op de ganse schijf ?
 
Je kan in Windows bestandsverkenner/explorer rechts boven een naam opgeven, terwijl je op de root van je C-schijf gepositioneerd staat. Kan even duren maar uiteindelijk zal je te zien krijgen waar en of dit bestand op je schijf (nog) aanwezig is.

Indien het er niet opstaat is dat de reden van de foutmelding. Maar dan moet je op zoek naar de reden waarom je Windows toch nog probeert het op te starten (en dus niet kan vinden).
Dat zou je kunnen doen door :
a) checken in je startup folder
b) checken in je services
c) checken in je registry
Als je zo'n verwijzing vindt moet die logischerwijze dan ook verwijderd worden om van de fout af te geraken.
 
sorry ik ben teveel leek om dat te berijpen, en welk bestand moet ik dan zoeken?? heb nu alles van acrobat met revo uninstaller verwijderd dus ook in register wat is een goed alternatief voor acrobat reader??
 
is adobe reader heb notification mnager l verwijderd ook het register opgeschhond.niets helpt en ik heb dit probleem nog maar 1 week. kan het te maken hebben met een upgrade van windows 11?? en beste wivy ik kon adobe reader niet als topic vermelden!!!!!!
DDragon schrijft: <<"Notification Manager for Adobe Acrobat" verwijderen...>>

Acrobat en Reader zijn wel 2 verschillende programma's!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan