Quit Steunend lid Vip Lid 2 nov 2021 #1 Ik wil dat weg hebben. Het herinnert mij aan andere tijden die ik zo snel mogelijk wil vergeten. Ik ben dat niet meer, ik ben nu Steunend lid.
Ik wil dat weg hebben. Het herinnert mij aan andere tijden die ik zo snel mogelijk wil vergeten. Ik ben dat niet meer, ik ben nu Steunend lid.
PhilipV Beheerder Forumleiding Admin 2 nov 2021 #2 @Tuts Kan je dit eens bekijken aub ? Want het rare is dat in het profiel Quit niet langer tot de moderator-groep behoort ...
@Tuts Kan je dit eens bekijken aub ? Want het rare is dat in het profiel Quit niet langer tot de moderator-groep behoort ...
Quit Steunend lid Vip Lid 2 nov 2021 #3 Zal een nieuwe printscreen plaatsen om te laten zien dat het echt zo is.
PhilipV Beheerder Forumleiding Admin 2 nov 2021 #4 We pluizen het uit maar in het beheersgedeelte staat géén vinkje achter groep moderator. Dus dat is ergens blijven 'hangen'.
We pluizen het uit maar in het beheersgedeelte staat géén vinkje achter groep moderator. Dus dat is ergens blijven 'hangen'.
PhilipV Beheerder Forumleiding Admin 2 nov 2021 #5 Ik denk dat ik het gevonden heb : check je nog even aub ?
PhilipV Beheerder Forumleiding Admin 2 nov 2021 #7 Ja, die moderator/super-moderator indicatie staat op een heel andere plaats ! Is het nu dus in orde ? géén blauwe band meer bovenaan ?
Ja, die moderator/super-moderator indicatie staat op een heel andere plaats ! Is het nu dus in orde ? géén blauwe band meer bovenaan ?