Windows 10 Chrome aanpassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik zou graag sommige teksten in de tabs van Chrome wijzigen en dan met name de tekengrootte van de letters. Volgens mij moet dat kunnen, maar ik kan het niet vinden.
 
Je kan eenvoudig de lettergrootte aanpassen in toepassingen zoals een webbrowser, tekstbewerking, etc...
Houd de <Control> toets ingedrukt, en scrol terwijl met je muis (muis scrol wieltje) naar boven of naar onder om de tekst groter of kleiner te maken.
 
de tabs die onder de adresbalk vermeld staan worden niet vergroot ook niet via de ctrl toets en het wieltje
de teksten welke worden weergegeven onder deze tabs (web pagina's enz) kunnen dan wel vergroot weergegeven worden ook via de ctrl +wieltje maar ook via de instellingen van Chrome zelf "Lettergrootte " van heel klein tot heel groot … doch heel groot is dus zeker niet aan te bevelen .!
 
Ik bedoel inderdaad de teksten die staan in de tabs bovenaan in het scherm, bijv. Inbox Het vierkantje met het vraagteken voor PCTuts, Google tabs e.d. Deze teksten zijn geschreven in HELE kleine lettertjes (nog kleiner dan deze). Betekent dat dat ik tevergeefs zoek naar een oplossing hiervoor?
 
dit is nu een afbeelding van de Chrome als je nu de snelkoppeling voor heb van pctuts dan heb je eerder al het antwoord verkregen ..en is dat dus niet mogelijk .
240128
 
Laatst bewerkt:
kijk eens naar de afbeelding in bericht #5 de TS wilt dus dat de " tabs " boven de blauwe balk vergroot weergegeven worden ..
met de "tabs" bedoeld hij dus de snelkoppeling van pctuts of deze van de favorieten
 
Als je dit zou willen veranderen zou dat volgens mij in de programmacode moeten gebeuren.
Geen idee in welke taal dit gemaakt is. En je zal behoorlijk wat programmeerkennis moeten hebben.
Zoiets is niet even simpel te veranderen. Dit gaat ook mij m'n pet te boven.
 
het is wel mogelijk om de naam aan te passen in hoofdletters bijgevolg word deze dan ook groter weergegoven ..
zie afbeelding eerder in bericht #5 tenopzichte van de nu geplaatste afbeelding ..

240143
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan