Webdesign bezoekersteller in website

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, heeft er iemand weet van een goede gratis bezoekersteller? Vroeger gebruikte ik MOTIGO maar die is heden al een tijdje verdwenen van het net, mvg,
 
je kan enkel gebruiken wat je provider aanbiedt ... en dan kan je ofwel :
  • direct op een webpagina de resultaten bekijken of
  • een app installeren die de gegevens nadat je die hebt opgehaald van de hosting interpreteert.
Maar om te weten wat kan en wat niet zul je dus eerst moeten weten wat je provider heeft voorzien.
Met welke provider voor je hosting werk je ?
 
telenet, heb al enkele uitgeprobeerd maar die zijn niet zo overzichtelijk als indertijd Motigo; o.a. Sticky, Statcounter (nu betalend), google analitycs ,...
 
Zou ik geen tijd meer in steken : op 01/06/2022 verdwijnt alle webruimte voor particulieren bij Telenet.
Ze trekken de stekker eruit.


Als je je website wil behouden moet je SNEL gaan migreren naar een andere hosting en dan zou je best opteren voor een 'dedicated hosting', m.a.w. een bedrijf dat hosting specifiek aanbiedt. (Zie de link bovenaan rechts op dit forum voor onze hosting provider)
En daarbij kan je dan bij het afsluiten van een abonnement op de website van de hoster van je keuze zien welke statistieken hun hosting ondersteund.
 
, blijkbaar misverstandje, mijn internet is van telenet, mijn webside(s) staan op Google en Norton, sorry, was niet duidelijk voor mij
 
Norton is een beveiligingssuite, géén web hoster...
Google (chrome veronderstel ik ) is een browser, géén web hoster.

Zo komen we er niet ...

anders gezegd : naar welke server copieer je je website eens je die lokaal op je PC hebt aangepast ? Die serverruimte huur je bij een hoster en ik moet weten welke hoster om even te kijken wat die in zijn pakket zitten heeft.
 
Nee, geen Google chrome, allen de 15Gb website ruimte per emailadres ingelogd in Google, bij Norton kreeg ik nu gratis bij mijn abo een webruimte van 50 GB
 
sorry, maar dat kan niet ... een website adres verwijst naar een domein op een server.
Maar ik begin te vermoeden dat je het helemaal niet als website gebruikt maar als cloud-opslag.
En dan zijn er géén bezoekers, buiten jezelf ... hebben statistieken dus ook géén zin.
 
wat staat er achter 'http://......' om naar die site van jou te gaan ?

als je het ganse adres zou geven doe je dat best in privé-bericht hier, niet op het forum zelf.
Maar aan de eerste delen heb ik voorlopig al genoeg.
 
Northlander biedt 2 systemen van analytics aan :

2022-04-11 12_42_47-northlander.eu - Hosting Discounter - De goedkoopste hosting van nederland.jpg


Daar zul je het mee moeten doen - logisch, zowat de goedkoopste hosting die er maar kan zijn, dus geen service ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan