:shame::shame::shame::shame::shame::shame::shame::shame::shame:Wat als belgacom zijn verhoogde snelheid niet kan nakomen , omdat hun netwerk (telefoonlijn) of centrale niet aan de vereiste voldoet??
Waarom wordt er nergens melding gemaakt dat men een nieuwe modem moet hebben omdat het signaal naar VDSL2 gaat.
Waarom kunnen niet alle klanten op gelijke voet behandeld worden?? Diegene die geen snelheidsverhoging krijgen hoeven volgens mij ook niks meer te betalen (zie niet in waarom)????
Zijn er nog mensen in dit geval???
Opgepast ; bij overschakelen van favorite naar light (van miserie) verliest ge OOK NOG uw eventuele korting van trouwe klant (affinty genoemd). Vind dit allemaal straf.:shame::shame::shame::shame:
Iemand ervaring met euphony??????
Waarom wordt er nergens melding gemaakt dat men een nieuwe modem moet hebben omdat het signaal naar VDSL2 gaat.
Waarom kunnen niet alle klanten op gelijke voet behandeld worden?? Diegene die geen snelheidsverhoging krijgen hoeven volgens mij ook niks meer te betalen (zie niet in waarom)????
Zijn er nog mensen in dit geval???
Opgepast ; bij overschakelen van favorite naar light (van miserie) verliest ge OOK NOG uw eventuele korting van trouwe klant (affinty genoemd). Vind dit allemaal straf.:shame::shame::shame::shame:
Iemand ervaring met euphony??????