Opgelost Anydesk automatisch mee op laten starten in Zorin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Ik gebruik Zorin nog maar pas, naast Linux MX in Dualboot op mijn oude Dell Laptop. Het lijkt mij een mooi OS en ik wil het graag gaan gebruiken op mijn oude Dell Laptop. Zorin staat nu geïnstalleerd op deze oude Dell Laptop en om deze draadloos en op afstand te bedienen heb ik Anydesktop geïnstalleerd. Dat is een App, die op afstand werken mogelijk maakt. Dat werkt, maar nog niet helemaal naar mijn zin, omdat Anydesk niet mee opstart.. Hoe kan ik Anydesk mee op laten starten, direct bij het opstarten van Zorin, zodat Anydesk onmiddellijk actief en beschikbaar word? Ik hoor het nog graag en ben benieuwd naar de oplossing. Met vr. groet,
truus22
 
Lang geleden dat ik me met Linux heb beziggehouden maar het moet zeker mogelijk zijn.
Misschien kan ik u een klein beetje op weg helpen en daarna zal iemand anders u verder moeten helpen, of u gaat zelf op zoek.
In de map autostart zal u een entry moeten maken naar Anydesk, daarna zou het programma mee op moeten starten.
Zorin heb ik nooit gebruikt, maar de autostarts zouden ook met deze Linux distributie hier moeten staan.
Ga naar de boomstructuur van de mappen en dan etc/xdg/autostart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan