Software afspeellijst in wmp (windows media player) windows 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
hallo
here i go again

dat is nu al de zoveelste keer dat er een afspeellijst crasht. ik doe dus een paar gespeelde nummer weg van de afspeellijst en wil dan bovenaan om da naam drukken zodat de nieuwe instellingen geaccepteerd worden, maar ik ervaar al een verschillende keren dat het niet meer gaat en ik de wmp moet afsluiten met als gevolg dat de afspeellijst ineens 0 bytes heeft en dus niet meer kan afgespeeld worden. ik heb systeemherstel geprobeerd maar dat ging niet

dank

lucko
 
wmp is echt wel legacy software ondertussen... Zeker voor Windows 11 zou ik toch maar eens naar iets degelijkers uitkijken hoor !
Keuze genoeg en héél veel, steengoede gratis software.
 
K-lite Codec is geen player hé, maar een codec.
En als TS playlists wil beheren en bijhouden, zoals ik lees moet hij eerder een media manager gebruiken dan een basic speler.
VLC Media Player is wél erg degelijk en funktioneel.

Als het echt om 'muziek' te doen is, zonder video, zou ik echter Media Monkey of iets dergelijks aanraden.
 
Media Player Classic zit standaard in de K-lite Codec pack (Volledige versie) en werkt anders prima.
Wil je hem los hebben kan dat ook : https://github.com/clsid2/mpc-hc/releases/tag/2.0.0

MPC HC is een zeer lichte mediaspeler die geschikt is voor Windows-computers. Het speelt videobestanden en audiobestanden af en het is open-source, wat betekent dat je kunt spelen met de programmering en het naar wens kunt aanpassen. U kunt uw eigen wijzigingen aanbrengen om de mediaspeler geavanceerder te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan