tablet bijlage niet verstuurd

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
iets raars?
als ik een bericht krijg of een bijlage in een mail op de tablet en deze wil doorsturen naar iemand staat die bijlage of bericht er niet meer bij , de ontvanger ziet geen bericht of bijlage , zou ik eventueel iets moeten aanpassen ergens ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welk besturingssysteem heeft de tablet?
Met welke mail app werk je?
Had je dit voorheen ook?
 
Android 7.1.2
De mail Telenet
Denk al altijd zo
Dat is goed mogelijk dat het al altijd zo is geweest, maar wij kennen niet van iedereen al hun apparaten van buiten he.
Die android 7.1.2 is nog goed, je hoeft dus nog niet te veranderen van tablet.
mail van telenet is ok, maar met welke app open je dit?
 
dat is een moeilijke voor mij ., ik open dat Chrome icoon en dan webmail , en kan ik dan kiezen tussen volledig en daar opent de Webmail versie
 
dat is een moeilijke voor mij ., ik open dat Chrome icoon en dan webmail , en kan ik dan kiezen tussen volledig en daar opent de Webmail versie
Je opent dus niet in een app, maar je gaat via de browser naar webmail. Dan is het een instelling van je Telenet mail die niet correct staat. Mijn vrouw heeft laatst iets binnen gehad op haar pc en daar werd ook een Telenet adres van haar aangevallen. De mails komen binnen, maar je kan geen versturen. Indien het dat is gelijk mijn vrouw gehad heeft dien jij je paswoord opnieuw in te stellen. Dan gaat dat terug werken. Daarna scannen die handel he. Laat je AV scannen en Malwarebytes. Die 2 mogen en kunnen naast elkaar.
 
@cve: De logica klopt hier niet echt. Als je webmail gebruikt gaan er geen "instellingen" van Telenet mail niet in orde staan. Het enige wat je daar doet is de webmail openen, inloggen, en je bent vertrokken. Instellingen zijn hier niet aan de orde. Als je wachtwoord of gebruikersnaam niet juist is, ga je ook niet kunnen inloggen in webmail. Dat is het enige. Maar als je correct kan inloggen en mails lezen, is alles correct.
 
en , hoe scan je je tablet ( werkt via Android ) ?
waar vind ik dat op de tablet ?
Je moet via google play store een AV afhalen en die dan laten lopen. Kies voor een gekende naam. Malwarebytes is er eentje van die je kan vertrouwen.
 
@cve: De logica klopt hier niet echt. Als je webmail gebruikt gaan er geen "instellingen" van Telenet mail niet in orde staan. Het enige wat je daar doet is de webmail openen, inloggen, en je bent vertrokken. Instellingen zijn hier niet aan de orde. Als je wachtwoord of gebruikersnaam niet juist is, ga je ook niet kunnen inloggen in webmail. Dat is het enige. Maar als je correct kan inloggen en mails lezen, is alles correct.
Juist, ik haalde webmail en via een app door elkaar. Maar ik zou anders niet weten waarom ze niet verzenden. Als ik me goed voorheb, kon mijn vrouw ook via webmail niet verzenden toen haar pc geinfecteerd was.
 
Ofwel sluit je te snel je webbrowser. Ofwel druk je op "Terugsturen" en vul je daarna het andere adres in (dan gaat de bijlage ook niet mee).
 
neen , het is bij " doorsturen " dat de tekst in het bericht OF/EN de bijlage niet mee verzend ,naar een nieuwe geadresseerde ingevoerde
 
Het is het laatste redmiddel dat je kan doen is je tablet terug naar fabrieksinstellingen brengen. Dan is staat je tablet zoals je hem uit de doos hebt gehaald of als er een recentere Android versie op staat dan uit de doos, strand hij daarop. M.A.W, je kan niet meer terug naar je oude Android versie hiermee. Daarna moet je wel terug al je apps installeren en inloggen en zo. Maar als er niets werkt via de tablet en met de pc wel, ligt het probleem weldegelijk bij de tablet en is dit je laatste kans om het terug in orde te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan