Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

S
  • Gesloten
Als ik topics lees of zelfs beantwoord blijven deze op ongelezen staan. Heb Ccleaner alles laten kuisen en opnieuw alles beginnen lezen maar er...
2 3 4
Antwoorden
51
Weergaven
7K
Silverwing
S
D
  • Gesloten
geachte form heb ergens dat je om upc heen kunt downloaden als je bij torrents download om dat upc het langzamer maakt dank u Dit zou niet meer...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo, ik ontvang soms pps-jes , die ik graag wil doorsturen. Het vervelende hiervan is dat de ontvanger(s) de hele lijst geadresseerden van de...
Antwoorden
8
Weergaven
3K
  • Gesloten
Bestaat er een Nederlandstalige Light-Room 2 ? Vandaag voor het eerst horen zeggen. mvg.
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
hallo, heeft er iemand de serial van dreamweaver 10.0 voor mac gr
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste, Heb de betalende versie van AVG Anti-Virus 9.0(1computer/1jaar) aangeschaft. Bij het installeren ontvang ik op het einde vd installatie de...
Antwoorden
16
Weergaven
5K
  • Gesloten
Hoi, Wie heeft er voor mij een goed werkende Newsleecher met serial. ik heb overal gekeken en wat gedownload maar dat werkt niet dan heb ik geen...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik weet dat het kan maar wee is het beste progam;)
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Het gaat om een programmaatje 2Pic om twee foto's in één venster met elkaar te vergelijken...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
mijn zoon heeft op zijn slaapkamer pc staan , ik gebruik laptop in huiskamer . vertrouw mijn zoon wel maar tegenwoordig zeer veel download. Wil...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan