Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
men pcke begon al wa te flippen.
ik heb een herinstallatie gedaan, naar fabrieksinstellingen.
dan heb ik antivirus derop gezet total security bitdefender 2012
maar het probleem komt als ik updates begin te installeren
dan krijg ik een zwart scherm.
Dit is een activatie-/validatiemelding die zich alléén voordoet in een Windows Vista zonder Service Packs, wat zou betekenen dat er geen updates zijn geïnstalleerd op het systeem. De melding maakt deel uit van een systeem tegen softwarevervalsing dat in latere updates is uitgeschakeld. Er doet zich dan ook op z'n minst nog één ander probleem voor op de pc, namelijk dat er geen updates worden geïnstalleerd. De melding zelf kunnen we waarschijnlijk in de Veilige Modus van Windows verhelpen door daar Systeemherstel uit te voeren. Vervolgens zal moeten worden gekeken waarom er geen updates zijn geïnstalleerd en moet dat worden opgelost. bron na opstarten melding: niet-toegestane wijziging aangebracht in - Microsoft Answers
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.