Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolly13

Steunend lid
Vip Lid
Gisteren en vandaag ontving ik een twintigtal mails met als onderwerp delivery status notification. Ik zie daarin staan oa:
From: Jensine protoprotestant <Mijnmailadress@telenet.be> Subject: Filberta527 invites You to share her private vidz!
From: Jensine protoprotestant <Mijnmailadress@telenet.be> Subject: BonnieSuchitra09 invites You to see her private movies!
From: Jamesina lecidioid <Mijnmailadress@telenet.be> List-Unsubscribe: <mailto:unsubscribe-TU7p8uaehXowkclj@telenet.be>
From: Adalia scansorious <Mijnmailadress@telenet.be> Subject: Kenwyn752 allows You to see her private vid!
From: Adalia scansorious <Mijnmailadress@telenet.be> Subject: CadenceAingeal55 invites You to see her private movie!
From: Jensine protoprotestant <Mijnmailadress@telenet.be> Subject: Hilary903 allows You to see her private picture!

en zo zijn ze allemaal. Ik heb mijn PC gecontroleerd met ESET Total Security, Malbytes anti malware, Superantispyware en Spybot. Die hebben allemaal niets gevonden. Wat kan ik doen ?

PS: Waar staat <Mijnmailadress@telenet.be> staat in werkelijkheid mijn echt mailadres dat ik hier natuurlijk niet neerzet
 
Met je PC zelf is niets mis. En uit de email subjects kan ik ook niet uitmaken dat dit non delivery reports etc zijn. Dit is gewoon spam. Maw, je email adres is in een commerciele spamlijst terecht gekomen.
Kan je niet bijster veel aan veranderen. Tenzij je mail spamfilter opzetten in "Mijn Telenet".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan