Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige zondag om 2u00 zijn we overgeschakeld naar de zomertijd.

Als je niet bent ingelogd loopt de forumklok 1 uur achter, wanneer je wél bent ingelogd loopt ze 2 uur achter.
 
Klopt ... maar, enkel als je niet ingelogd bent ... wanneer je wél ingelogd bent is er nog 2 uur verschil?
 
Nou hier in Nederland klopt de tijd bijna als je ingelogd bent.
Ik tik dit bericht om 21:15 en onderaan de forumpagina staat Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:14.
 
ook dit bericht werd om 21.17 geplaatst en klopt dus ook met de tijd onderaan . * er is een minuutje verschil zag ik ! ( pale moon brouwser)
met de IE11 klopt de tijd van onderen wel op de minuut !
 
er is een minuutje verschil zag ik !

Bij jou 1 minuut, maar bij mij 2 uur. ;)

533b11b594199-tijd.jpg
 
Ook na een klik op F5 Lana:

denk dat dit in je profiel zelf niet correct ingesteld is ..

kijk eens bij je gebruikersinstellingen ..
Ashampoo_Snap_2014.04.01_22h02m48s_007_.jpg

ik heb het aangepast bij u want deze stond dus niet op Brussel , Copenhagen ingesteld bij u .
 
Dag Qtex,

ik heb het aangepast bij u want deze stond dus niet op Brussel , Copenhagen ingesteld bij u .

die instellingen had ik idd niet gecheckt, omdat ik dit probleem nog niet eerder had en bovendien zelf nooit niets aan die instellingen gewijzigd had ... bizar.

Bedankt voor de aanpassing, hier mag dan ook een slotje op. ;)
 
kan best zijn dat je dit destijds vergeten was ...!
er zal nooit een teamlid zomaar op een ander zijn profiel een verandering doen ...
nu in dit geval liet je verstaan dat er iets niet juist was ...en bij controlle bleek je tijdzone ingesteld te zijn met +2
 
er zal nooit een teamlid zomaar op een ander zijn profiel een verandering doen ...

Blijkbaar werd ik verkeerd begrepen, want dat beweerde ik niet.

Ik had, zoals reeds aangehaald, die instelling niet gecheckt en ben dan ook blij dat je ontdekt hebt wat er mis was en het nu weer keurig in orde is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan