Zolid tv kaart: geluid werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tamohammed

Gast
Ik heb XP opnieuw op mijn pc moeten installeren en nu doet alle geluid het op mijn pc, behalve die van de tv kaart. Ik ben alles bij langs geweest en ook de driver van de tv kaart opnieuw geïnstalleerd, maar niks helpt.
 
Zolid tv kaart: geluid werkt niet

Zolid Hybrid TV Tuner kaart van de Aldi.
Bij mijn weten heb ik nik veranderd aan de hardware configuratie.
Eerder opgenomen programma's kan ik zelfs via de tv kaart afspelen zonder geluid.
Eerder gebruikte ik meestal Realplayer, maar ook met de WMP was afspelen nooit een probleem.
Ik heb nog iets opgenomen, maar ook in de opname doet het geluid het niet.
 
Verwijder eens de driver via configuratiescherm, dan systeem, hardware,apparaatbeheer. Staat er hier iets tussen met een ??
Anders klik je hier rechts op en verwijder besturingssysteem. Best reboot je nu uw computer. Heb je een driver cd/dvd steek deze dan in de computer, zodat deze hem dan automatisch zou kunnen vinden.
Normaal zou het nu moeten werken. Anders drivers dvd een downloaden van pctuts en eens daarin laten zoeken naar een betere driver.
Het kan zijn dat je de driver eerst moet installeren voordat je een update deet van xp, ik heb hier vroeger ook eens last mee gehad. Een driver wilde enkel en alleen maar werken met een installatie voor update, hou dit even in het achterhoofd.
 
Zolid tv kaart: geluid werkt niet

Ik had die driver al verwijderd via de cd zelf, want in Hardware kan ik die niet vinden.
Updates van Windows had ik al gedaan en vorige keer dat ik die kaart installeerde had ik ook al alle updates gedaan en toen deed die kaart het wel meteen goed.
 
Zolid tv kaart: geluid werkt niet

Ik heb inmiddels alles gedeïnstalleerd en weer opnieuw geprobeerd alles er weer op te zetten. Eerst de driver en toen het programma Total Media 3.5 en na het opnieuw opstarten kreeg ik een melding: This application meet some error while starting.
Ik heb geen idee hoe ik dit nog kan oplossen, ben echt ten einde raad.
 
Ben na de nieuwe installatie toch maar weer verder gaan zoeken en uitproberen en toen bleek dat ik iets verkeerd had aangevinkt waardoor het geluid geblokkeerd werd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan