Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
In de linkeronderhoek van mijn start staat momenteel de funktie zoeken actief. Wat er aangepast is geworden weet ik niet, maar vroeger (een week geleden) stond hier nog opstarten van een programma.
Heb gezocht, maar vind nergens hoe ik die in W7 terug kan krijgen.
Wie kan helpen? Start.jpg
 
1.Open Eigenschappen van Taakbalk en menu Start door achtereenvolgens te klikken op de knop StartAfbeelding van de knop Start, Configuratiescherm, Vormgeving en persoonlijke instellingen en Taakbalk en menu Start.
2.Klik op het tabblad Menu Start en klik op Aanpassen.
3.Schuif in het dialoogvenster Menu Start aanpassen door de lijst met opties om het selectievakje De opdracht Uitvoeren weergeven in te schakelen, klik op OK en klik vervolgens nogmaals op OK.
 
1.Open Eigenschappen van Taakbalk en menu Start door achtereenvolgens te klikken op de knop StartAfbeelding van de knop Start, Configuratiescherm, Vormgeving en persoonlijke instellingen en Taakbalk en menu Start.
2.Klik op het tabblad Menu Start en klik op Aanpassen.
3.Schuif in het dialoogvenster Menu Start aanpassen door de lijst met opties om het selectievakje De opdracht Uitvoeren weergeven in te schakelen, klik op OK en klik vervolgens nogmaals op OK.

aanpassen.jpg

Zo aangepast maar helpt niet.
 
Dat kan nog steeds met de meeste Dos dopdrachten in het Programma's en bestanden zoeken venstertje.

Geef maar eens een willekeurige Dos opdracht. Bijvoorbeeld chkdsk

Andere opdracht doen het niet meteen zoals ipconfig
Hiervoor zal je eerst het commando cmd moeten geven.
 
je dient dan ook het weer te geven aantal te vergroten denk ik dan ...verander de 10 bijvoorbeeld in 12
of gebruik de toets "standaardinstellingen gebruiken " eens !

Raar, maar zonder aan te passen werkt het terug zoals voorheen. Ik wou aanpassingen doen in msconfig en bestand was niet te vinden of op te starten. Kan niet door het geheugen komen want ik heb 16Gb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan