Beste mensen, ik heb IE9 opgestart en IE8 verwijderd. Het gaat nu iets sneller dus kan even vooruit. Dank je ddragon80 voor waardevolle je tips met IE8 want dit heeft er wel toe geleid dat ik meer inzicht heb gekregen in internet explorers. Ik was daar in elk geval blij mee. Wel jammer dat ik een discussie zie ontstaan die weinig meerwaarde heeft voor de klanten van pctuts.be. Jullie hebben wat mij betreft wel een punt gemaakt. Je frutraties afreageren op klanten is wel het slechtste wat je kunt doen want ik heb nu het gevoel dat ik een zeveraar ben omdat ik een vraag stel aan iemand die veel deskundiger is dan ik. Zo wordt de klant kopschuw gemaakt en ik kan er ook niets aan doen als een ondersteuner door zijn werk frustraties heeft. Ik vind deze reacties die ik zie niet alleen verkeerd en onprofessioneel maar ook zeer schadelijk voor een zo'n professionele site als pctuts. In Nederland heb ik nog nooit iets beters kunnen vinden dan de site van pctuts dus ik zou daar maar zuinig op zijn. Complimenten voor pctuts en ik zou zeggen, laat dit niet afbreken door interne frustraties van wie dan ook. En kan iemand het even niet aan, wat iedereen kan overkomen, maak dan even een pas op de plaats en laadt even energie op om er weer tegenaan te kunnen. Iedereen heeft hier begrip voor. Maar afreageren op klanten, omdat je in je werk "gezever" van klanten beu bent is denk ik niet de weg. Ik ben in elk geval geen zeveraar, maar een lid van pctuts die mij, samen met de andere leden, al vaak hebben kunnen helpen. Samen sterk moet je maar denken en laten we deze discussie maar sne stoppen of intern voeren bij pctuts.
Groetjes van Crimpak en toch blij met jullie ondersteuning.