Status
Niet open voor verdere reacties.
Yperling meld zich aan...Meteen ook de vraag hier stellen, omdat ik niet weet onder welk subforum ik het moet posten...Ik zou zo'n 30 jaar foto's willen inscannen. Foto's geen dia's...Bestaat er software waarmee ik de scanner vol leg met foto's en dat ik ze heel makkelijk kan selecteren en opslaan?Nu heb ik al een 30 tel foto's gescand en opgeslaan, maar aan deze snelheid duurt het een jaar voor ik alles ingescand heb...Alvast bedankt..
 
Deze scanners bestaan wel, maar die kunt u waarschijnlijk niet betalen.


Als u dit klusje snel gedaan wilt hebben, brengt u alle foto's naar de vakfotograaf en vertel hem dat u alle foto's op DVD wilt hebben en als dit niet past uiteraard op meerdere DVD's.
Hier hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan.

Het alternatief is alles handmatig zelf met de eigen scanner scannen en opslaan op de pc.
 
Deze scanners bestaan wel, maar die kunt u waarschijnlijk niet betalen.

Ik heb me verleden jaar dit apparaat aangekocht aan 89,00 €, en bij dit apparaat was hiervoor de nodige software bijgeleverd wat yperling wil bereiken.
DCP-195C Compacte kleuren inkjet printer, copier, scanner, fotoprinter, A4, foto Brother

Ook via de bedieningsknoppen kun je de afbeeldingen selecteren die moeten ingescand worden.
Een paar weken geleden stond dit apparaat in promotie bij Mediamarkt aan de prijs van 59,00 €
 
Nu heb ik al een 30 tel foto's gescand en opgeslaan, maar aan deze snelheid duurt het een jaar voor ik alles ingescand heb.

Ik heb me verleden jaar dit apparaat aangekocht aan 89,00 €, en bij dit apparaat was hiervoor de nodige software bijgeleverd wat yperling wil bereiken.
DCP-195C Compacte kleuren inkjet printer, copier, scanner, fotoprinter, A4, foto Brother

Ook via de bedieningsknoppen kun je de afbeeldingen selecteren die moeten ingescand worden.
Een paar weken geleden stond dit apparaat in promotie bij Mediamarkt aan de prijs van 59,00 €

Dergelijke actie lijkt me al ondernomen te zijn, afgaande op post 1.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan