Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Qtex;n234992 zei:welk programma gebruik jij dan …
zojuist de test gedaan met GemistDownloader ….
indien je bij "gemistdownloader " de link plaats bij de YouTube downloader dan word enkel het eerste muziek stukje op gehaald met video of enkel de mp3 naargelang je instellingen.
*indien je bij de gemistdownloader de laatste optie neemt betreffende de downloadlijst en je plakt de url in het venster dan haalt deze de gehele lijst op ...met video of enkel als mp3 naargelang je instellingen ..
testje ..is hier dus gelukt .
Qtex;n234995 zei:die ken ik niet dus raad ik je de GemistDownloader aan ..
Qtex;n234997 zei:succes ermee …
als ik zoek op free YouTube downloader dan zie ik er verschillende...dus is het haast onbegonnen werk om bij deze na te gaan of die het ook aankunnen de gehele lijst op te halen …
de gemistdownloader heeft me nog nooit in de steek gelaten .
bernard;n234999 zei:Ik heb GemistDownloader kunnen downloaden mits eerst alle veiligheden uit te schakelen. Als ik nu mijn muis op het clipje van YouTube plaats, welke link moet ik dan copieren naar "GemistDownloader"?
Qtex;n235004 zei:de link die jij gaf was dus de juiste in dat voorbeeld van je .
je start in YouTube de lijst door het eerste liedje te starten en die verkregen url dien je dan te gebruiken ...wat is daar nu zo onduidelijk in ...werd eerder al vermeld bij bericht #2
Qtex;n235004 zei:de link die jij gaf was dus de juiste in dat voorbeeld van je .
je start in YouTube de lijst door het eerste liedje te starten en die verkregen url dien je dan te gebruiken ...wat is daar nu zo onduidelijk in ...werd eerder al vermeld bij bericht #2
Qtex;n235008 zei:plaats eens de juiste link ...want de eerdere link in bericht 7 was denkelijk niet de juiste ...zal het eens proberen ..