Opgelost Youtube icoon op taakbalk zetten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gibsonmil

Steunend lid
Vip Lid
Sedert enkele tijd is plots mijn YT-icoontje van mijn taakbalk verdwenen en ik het lukt me niet meer om dit terug te zetten ! In alle apps (via start) staat dit er niet (meer) bij ?? Enig idee hou dit recht te zetten ? Bedankt bij voorbaat.
 
Oplossing
Jammer genoeg gebruik ik (nog steeds) Edge. Opgelet, dit is niet 100% noodzakelijk, ik trek mijn plan wel hoor. Bedankt
Hier de manier van werken bij Edge !

Microsoft Edge heeft een functie die vergelijkbaar is met de "Web Apps" in Google Chrome. Deze functie staat bekend als **Progressive Web Apps (PWA). Met PWA's kun je webpagina's installeren en benaderen alsof het zelfstandige apps zijn, met hun eigen vensters en pictogrammen in de taakbalk, zonder de adresbalk of browserknoppen.

Hoe een website als een app installeren in Microsoft Edge:

1. **Open Microsoft Edge** en ga naar de website die je als app wilt installeren.
2. Klik op de **drie puntjes** (menu) in de rechterbovenhoek van de browser.
3. Ga naar **Apps** en...
op deze 3 manieren kan je dat
1 . gewoon naar toe slepen
2. in de menu rechts kikken op YT-icoontje kies dan " meer " en dan kies je voor "vastmaken in taakbalk"
3. open YT-icoontje klik recht op de taakbalk op het YT-icoontje en kies "vastmaken aan taakbalk"
 
Laatst bewerkt:
Al bedankt Patrck, probleem is dat ik ENKEL via mijn browser op YT 'geraak' om het zo te zeggen., Ik heb ook al vruchteloos geprobeerd om dat adres te kopilëren en naar onderen te slepen of te plakken. Ik vind dus nergens meer een yt icoontje !! Oplossing ?
 
welke browser gebruik je ?

In Chrome kan je van een website een app maken als volgt :

1723452763031.png


en dan doe je zoals aangeraden in #2
 
Jammer genoeg gebruik ik (nog steeds) Edge. Opgelet, dit is niet 100% noodzakelijk, ik trek mijn plan wel hoor. Bedankt
Hier de manier van werken bij Edge !

Microsoft Edge heeft een functie die vergelijkbaar is met de "Web Apps" in Google Chrome. Deze functie staat bekend als **Progressive Web Apps (PWA). Met PWA's kun je webpagina's installeren en benaderen alsof het zelfstandige apps zijn, met hun eigen vensters en pictogrammen in de taakbalk, zonder de adresbalk of browserknoppen.

Hoe een website als een app installeren in Microsoft Edge:

1. **Open Microsoft Edge** en ga naar de website die je als app wilt installeren.
2. Klik op de **drie puntjes** (menu) in de rechterbovenhoek van de browser.
3. Ga naar **Apps** en selecteer **Deze site installeren als een app**.
4. Je krijgt de optie om de naam van de app te wijzigen als je dat wilt. Klik vervolgens op **Installeren**.
5. De webpagina wordt nu geopend in een apart venster zonder de gebruikelijke browserinterface, en je kunt deze openen vanuit je Start-menu, taakbalk, of bureaublad.

Met deze functie kun je webpagina's gebruiken alsof het native apps zijn, met een naadloze ervaring die lijkt op traditionele desktop-apps.
 
Oplossing
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan