Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wat bedoel je met andere filmpjes, als je videofilm bedoeld, die spelen perfect af alleen de you tube filmpjes die bv in de online krant verschijnen weigeren dienst, ook als ik ze via you tube zelf wil afspelen.dit kan dus ook aan de instellingen liggen die de uploader heeft toegepast .....
heb je dit ook met andere filmpjes ...
met andere filmpjes bedoelde ik natuurlijk andere youtube filmpjes ....eender wat ...
als voorbeeld probeer deze eens af te spelen ....I Believe - Russell Watson - YouTube onder vind jij hier dan ook afspeel problemen ...
Uw probleem is dan blijkbaar toch nog niet opgelost.
http://www.pctuts.be/f404/startpagina-verandert-zelf-google-naar-newhometab-44002/#post160353
mijn startpagina blijft nu bij het opstarten op google, dus ik denk toch wel dat ik geen last meer heb van newhometab, of is er volgens jou
een verband tussen mijn eerste probleem en dit van You Tube?
Als je de Youtube downloader gebruikt, dan zou er wel eens een verband kunnen bestaan.
zoals ik al vermelde ligt dit enkel aan de uploaders (welke groep het betreffende filmpje mag zien )
elke uploader kan kiezen tussen openbaar , verborgen of privé....