XP,scherm 2/3 is browsers

Status
Niet open voor verdere reacties.
De gepensioneerde zijn pc is een rommelhoop. Als je op internet gaat is er maar 1/3 van het scherm over om te lezen.
MSE krijg ik er niet op geïnstalleerd.Iets met SP 2 dat niet volledig geïnstalleerd geraakt.
Op de monitor staan ca 50 icoontjes.
De outlook moet je zelf aanmanen om e-mails binnen te pakken.Ik denk zo'n 200 mails kwamen er binnen(sinds 9° mnd '12).
Hoe begin je daar aan.Wat orde scheppen.
Voor zijn verjaardag heeft hij een nwe pc gevraagd aan de kinderen.
Pluspuntje, hij krijgt lessen informatica.
 
ik denk eerder dat je hier best korte metten mee maakt ...
d.w.z. direct een verse installatie met een geslipstreamde windows xp cd die voorzien is van al de updates en service pack's.....
je vermeld dat hij zelfs niet het sp2 kan geinstalleerd krijgen en dit terwijl xp al op sp3 draait ?
ook de opmerking dat xp best nog wel te gebruiken is maar dat de ondersteuning er van stop gezet word 14 februari 2014 er worden dan géén update's meer uitgebracht ...
ook voor vista word de ondersteuning stopgezet ....
alleen voor de win7 gebruikers die dan win7 met het sp1 gebruiken krijgen update's binnen de win7 gebruikers die het sp1 niet hebben geinstalleerd zullen ook géén verdere ondersteuning krijgen ...
dus indien er een nieuwe pc word aangekoch zal deze waarschijnlijk wel de windows8 bevatten .... best is dus deze ook te gebruiken en er géén andere versie op te installeren !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan