Status
Niet open voor verdere reacties.
wie kan me helpen?is hier iemand die wordpress wat onder de knie heeft?
een paar plugins zijn "deprecated" en ik krijg ze niet verwijderd
 
Een plugin kan verwijderd worden door deze eerst te deactiveren binnen Wordpress en vervolgens de plugin bestanden te verwijderen. Om de plugin te deactiveren ga je eerst naar Plugins - Installed en klik je vervolgens op de link met Deactivate achter de plugin die je wilt verwijderen.

Maar wat is de reden dat je deze melding krijgt ? Heeft jouw hostingprovider toevallig een update gedaan naar een hogere PHP versie ?
Zo ja, dan zou ik de gehele site maar eens goed na lopen op fouten.

Daarna kun je deze plugin bestanden verwijderen. Let op dat je alleen de bestanden van de overbodige plugin(s) verwijderd en niet van de plugins die je nog wil gebruiken.
 
Notice: register_sidebar_widget is deprecated since version 2.8! Use wp_register_sidebar_widget() instead. in E:\HostingSpaces\grootathena01\grootathena.be\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 2628

Notice: register_widget_control is deprecated since version 2.8! Use wp_register_widget_control() instead. in E:\HostingSpaces\grootathena01\grootathena.be\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 2628

ik krijg het niet verwijderd!

ik had die widget in gebruik om een deel van mijn site pas na inlog tevoorschijn te laten, (daar kon je verborgen menus in plaatsen)
maar die widgets werken dus niet meer
ik zoek dus ook nog iets om dit op te lossen
 
ik vrees dus dat mijn versie van wordpress e hoog geworden is voor die plugins
kan ik bijvoorbeeld terug naar een oudere versie??

waar bevinden zich eigenlijk de paginas die je aanmaakt in wordpress? ik zou die graag backuppen, maar ik weet niet waar ze zijn,
zeker niet in de map wp_content
 
Aha, je hebt dus een update gedaan van Wordpress. Zoiets kan inderdaad de boosdoener zijn.
Ik gebruik Wordpress zelf niet meer, maar met elk CMS is het verstandig om een tweede site te draaien om eerst alles uit te proberen of alles nog goed werkt na updates. Zo ja, dan voer je het op de originele site uit.

Een oplossing kan zijn om de plugin waar je het over hebt te updaten als die update er is natuurlijk.

Verder wordt nagenoeg alle content in de database opgeslagen. Deze is via phpmyadmin wel te backuppen, maar of alles dan weer in een lagere versie van Wordpress goed werkt durf ik niet te garanderen. Met veel mazzel wel maar meestal niet.

Je zou hier nog even kunnen zoeken naar welke versie je wilt downgraden WordPress › Support � Tags — downgrade Kijk of de mensen daar tegen problemen aanlopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan