Windows 10 Word document automatosch open met inpluggen van een usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou graag mijn ID gegeven op een usb zetten Om tijdens het moto rijde Die stick zichtbaar te hangen zodat de hulpdiensten hem gewoon inpluggen en dat het Word bestandje automatich word geopend en gelezen kan worden

Met Dank
 
Als aanvullen aan voorgaande van Pagadder, waar ik het volledig mee eens ben trouwens, gaat zoiets niet werken.
Het al dan niet automatisch openen van inhoud op een extern USB medium, is afhankelijk van een instelling in je OS (Windows).
Autoruns zijn standaard dan ook uitgeschakeld voor zover ik weet, en met goede reden.

Maar vooral deze redenering slaagt toch wel de nagel op de kop. Ik kan het zelf niet beter verwoorden.

Maar waarom zou je dat willen, er is geen enkele hulpverlener die ergens een usb gaat inpluggen terwijl jij ligt dood te bloeden.
 
Type bloedgroep en eventuele medicatie kan je op je strartscherm van je Smartphone zetten. De hulpdiensten dienen daarvoor je pincode of je vingerprint niet te gebruiken. Dat staat op je lockscreen te lezen nadat ze op een icoontje hebben geklikt dat op je login scherm telkens staat.
Hieronder een link naar een site waar het staat voor zowel Android als Iphone.
https://www.fmdgroep.nl/wp-content/uploads/2017/11/MEDISCHE-ID-EN-ICE-INSTELLEN.pdf
 
Laatst bewerkt:
Leifkaart doet alles voor U.
Voorwaarde in gemeentehuis aanvragen naar wilsbeschikking in geval van ziekte ongeval of medische ingrepen, euthanasie.
Je laat alles registreren in gemeentehuis en ze vragen de leifkaart aan. Is formaat bankkaart. Als de hulpdiensten of dokter komt bij ongeval, zoeken ze ID gegevens. Bij Uw ID, je leifkaart steken. Ze kunnen dan Uw wilsbeschikkingen opvragen.
Gratis te verkrijgen.
WWW.leif.be
Leif.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan