Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik heb talrijke zaken te verkopen.
Ik maak dan vooreerst de tekst op in Word 2016.
Dan ga ik naar de verkoopsites (2e Hands - Kapaza - enz) en wil die tekst daarin kleven.
Zo moet ik die tekst niet telkenmale herschrijven.

Maar wanneer ik die tekst capteer met Ctrl+C en daarna plak met Ctrl+V dan verschijnt die tekst met "gele vierkantjes met een anker erin."

Weet iemand de betekenis hiervan ?
En hoe kan ik die wegkrijgen ?

Flamingo -m- Gele vierkantjes.jpg
 
Dit zou te maken kunnen hebben dat de tekst in Word geen platte tekst is. Gebruik je iets van een opmaak in Word of een vreemd lettertype o.i.d.

Probeer eens, kopieer de tekst van Word en plak dit in Kladblok. Kopieer daarna de tekst van Kladblok en plak de tekst op de tweedehands website. Krijg je dan weer deze gele vierkantjes, dan ligt dit aan de website.

Krijg je deze vierkantjes dan niet, zal dit ergens aan de opmaak van Word moeten liggen. Waar en hoe is moeilijk te bepalen omdat ik niet weet wat je gebruikt.
Maar in Word zelf kun je bij Beeld en dan Overzicht ook kiezen voor Platte tekst.
Het vervelende van Word of eigenlijk alle Office programma's is dat dit vaak onzichtbare code toevoegd en als je gaat knippen of kopieren en plakken wordt deze onzichtbare code meestal ook gekopieerd en geplakt wat kan resulteren in vreemde dingen zoals jouw gele vierkantjes met een anker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan