Kan een slotje op heb het inmiddels gevonden
Een document verzenden in een e-mailbericht
Van toepassing op: Microsoft Office Word 2007
De hoofdtekst van een document verzenden als een e-mailbericht
Als u een document wilt verzenden als een e-mailbericht (en niet als een bijlage), moet u de opdracht Verzenden naar e-mailadres toevoegen aan de werkbalk Snelle toegang.
Ga als volgt te werk in deze Microsoft Office-programma's:
Word of Excel
1. Klik op de Microsoft Office-knop Knopafbeelding en klik vervolgens op Opties voor programmanaam, waarbij programmanaam de naam is van het programma waarin u werkt, zoals bijvoorbeeld Opties voor Word.
2. Klik op Aanpassen en ga naar de lijst Kies opdrachten uit. Klik in de lijst op Alle opdrachten.
3. Klik op Verzenden naar e-mailadres en klik op Toevoegen om de opdracht toe te voegen aan de werkbalk Snelle toegang.
Een document als een bijlage verzenden
Ga als volgt te werk in deze Microsoft Office-programma's:
Word of Excel
* Klik op de Microsoft Office-knop Knopafbeelding, wijs Verzenden aan en klik op E-mail.