Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Deze volgende tekst staat op internet en yutube en als veilige site. En via deze belande ik op jouw forumplateau.

Winsnap is een heel kleine en lichte tool waarmee je op een eenvoudige manier foto's kan bewerken. Geen honderden onduidelijke functies, bij deze software komt men gelijk to the point. Alles is overzichtelijk en spreekt voor zich.

Voortaan heb je geen uren meer nodig om te ontrafelen wat men nu precies bedoelt met al die speciale functies. Winsnap bevat onder andere een pen tool, allerlei verschillende kleuren, een tekenset, een penseel enzovoort... Kortom: alle basic mogelijkheden.

Bovendien kan je Winsnap altijd en overal gebruiken. Deze applicatie kan namelijk op een draagbaar medium (zoals een USB-stick) geplaatst worden. Daardoor kan je ook op het werk, bij vrienden of familie,... aan de slag met deze kleine applicatie. Veel plezier!

Download: Winsnap - Freeware - Pctuts Helpforum

Hierbij mij vraag:

Ik doe al zoveel op computer en weet toch zo weinig.
Met deze wilde ik een PDF file omzetten in een fotofile. Zo kwam ik bij Winsnap.
Maar met bovenstaande link wil mijn PC dit niet downloaden. Hij herkent een extentie ---.rar , niet!
Zit ook in de beginfase van film - en muziek bewerking, waar ik het programma Pinnacle studio gebruik.
Ook niet simpel en zou ook daar meer over willen leren.

alvast vriendelijke groeten, Daniël
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan