Windows 11 Windows Systeem Backuptaak wordt niet volbracht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Ik wil een Windows Backup maken van mijn windows 11 Systeem en dat lukt niet omdat de ingezette Backup taak schijnbaar niet tot een einde kan worden gebracht (zie afbeelding). hij blijft op dit punt staan en gebeurt schijnbaar niets meer. Ik wacht al méér dan een uur. Ik maakt al eerder en meerdere malen zo'n soortgelijke Systeem Backup met de Backup-taak vanuit het Configuratie scherm en dat ging altijd feilloos. Nu niet en ik begrijp niet waarom de taak niet wordt afgemaakt. Weet iemand dat wél dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen

Bijlagen

• Schermopname (1).png
    Schermopname (1).png
    317.9 KB · Weergaven: 90
Werkt perfect voor mij, maker is Chinees helaas maar toch en ik gebruik hem in de incrementele uitvoering, altijd een Werkende Windows achter de hand.
Die van Aomei liep steeds vast en andere merken voldeden ook niet zoals die van Macrium b.v.
Er zijn er meer, zelf uit te proberen.

Als reactie op Porrelaar: het is mij bekend, dat Microsoft hun Backup functie niet meer ondersteunt, maar ik had desondanks prima ervaringen hiermee en ook vreemd dat ze het via het configuratiescherm nog steeds aanbieden. Ook nog bedankt voor de link, mogelijk dat ik het zo kan oplossen.

Voor lange Pier: Inderdaad, waar andere Backup programma's jammerlijk falen, heb ik eveneens goede ervaringen met Disk Master. Ik heb die onlangs nog gebruikt

Groetjes,
Cor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan