Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Een 10tal dagen geleden had ik op dit forum een discussie hierover, maar ik kon deze niet verderzetten, omdat ik windows live mail niet meer kon openen. Oorzaak: ik wou Live Essentials verwijderen en opnieuw installeren, maar verwijderen werd geweigerd, ook niet met Revo uninstaller. Ik kreeg foutmeldingen, zoals 80070005, ook 0x80041161,en ik kon geen mail meer openen. Heb dan Maintenance van AVG Tuneup uitlities laten werken en Malwarebytes ...premium . Gevolg: msnmsgr.exe= syteemfout wldlog.dll ontbreekt op de computer, moet opnieuw geïnstalleerd worden, maar hoe? Ik kon niemand bereiken en via Google werd ik ook niet wijzer.

Dus beslissing: met Win 7 pro OEM cd opnieuw installeren en een backup van mijn pc van 14-7-14 naar externe hd met Genie timeline free terugzetten.
Installatie ok, maar ik kon het terugzetten met Genie niet uitvoeren, ik moest ergens een Tim line pijltje verschuiven naar de datum van de backup, maar ik vond dit nergens!!!!
Heb dan Acronis true image 2013 geïnstalleerd, en met dit programma lukte het mij alles terug te zetten vanaf 14-7-2014, zelfs win live mail met contactpersonen...Oef!

Graag 2 vragen stellen:

1. Daar Genie interessant is om te backuppen, kan er mij iemand uitleggen hoe ik met dit prog alles kan terugzetten?.
2. Ik wil niet opnieuw hetzelfde probleem met mijn mail: welk progr.kan ik best gebruiken om de pc te zuiveren van allerlei vuil, zonder essentiele elementen te verliezen.

Sorry voor deze belegen boterham, maar dank voor jullie antwoord.:applaus:
 
1. Ik heb geen ervaring met dat product. Volgens de website zit er in Genie9 een disaster recovery functie, hiermee zou zoiets moeten kunnen.
2. Geen extra tools hiervoor gebruiken! Windows zelf bied voldoende apps om dit te doen (cleanmgr, uit te voeren vanaf opdracht prompt of uitvoeren)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan