windows live mail 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Hallo allemaal,
Ik krijg Windows Live Mail 2012 niet meer een geopend. Ik klik op het icoontje van Windows Live Mail. Krijg dan het bekende opening schermpje wat vervolgend gevuld wordt met een hulpscherm met de tekst:
Windows Live Mail kan niet worden gestart. Het programma is mogelijk niet juist geïnstalleerd. Controleer of er voldoende schijfruimte en geheugen beschikbaar zijn. (0x80041161)
Ik heb gekeken en heb voldoende schrijfruimte en voldoende geheugen. Gisteren werkte de mail ook nog normaal en heb ik gewoon afgesloten en vanmorgen wilde ik de mail openen en kreeg ineens dit probleem. Fout code bekeken maar dat helpt me niet dus. Ook diverse programma's laten zoeken op mailware en spyware of andere rommel maar mijn laptop is schoon.
Ik kan ik niet meer terug naar een eerder herstelpunt ook dat wordt geweigerd dus daar kan ik het euvel niet mee terugdraaien.
Verwijderen van Windows Live Mail en opnieuw installeren heeft me ook al niet verder gebracht want dan eindig ik weer op hetzelfde euvel en ben ik weer bij af.
Wie o wie kan me helpen.
Ik vrees nu dat ik jullie eventueel antwoord ook niet kan lezen want mijn mail doet het niet meer omdat ik er niet in kan.

groetjes
Crimpak
 
Beste Qtex en WaWa
heb jullie antwoorden gelezen en mijn probleem is hiermee weer opgelost. Hartelijk dank voor jullie snelle hulp en sorry voor mijn late reactie maar ik kreeg hier de site van Pctuts nog niet geopend maar vandaag weer wel.
Nogmaals dank. Probleem opgelost.
 
Hoi Qtex ben blij dat Pctuts weer bereikbaar is voor me want jullie zijn met z'n alle een onmisbare partner voor me geworden waar ik zo af en toe eens op terug kan vallen en wat vrijwel altijd tot een goede oplossing leidt zoals nu ook weer.

met vriendelijke groet en fijne avond verder
crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan