Windows 11 Windows DefenderUI Freeware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre Vb

Steunend lid
Vip Lid
Windows wordt geleverd met een eigen beveiligingssysteem dat is ingesteld door Windows Defender, dat zorgt voor bescherming tegen virussen en bedreigingen, evenals account- en netwerkbescherming via de Windows Firewall. Defender is de stille wachter die uw computer in de gaten houdt, zelfs als er een antivirusprogramma van derden is geïnstalleerd. Maar er is geen standaard GUI voor Defender om u te helpen betere controle te krijgen over zijn acties, en dat is waar DefenderUI om de hoek komt kijken.

Bijlagen

• Klembord01.jpg
    Klembord01.jpg
    58.3 KB · Weergaven: 107
Hallo,
Heb Windows Home 11 en gebruik dus van Microsoft de Firewal en Defender antivirus ,
is het nu aangeraden van die DefenderUI te instaleren en wat verandert er dan en wat moet ik dan doen?

Er verandert niets maar je krijgt véél meer inzicht, véél meer controle over de diverse aspecten van die beveiliging.
En alles staat mooi samen en niet gezaaid over evenzoveel schermen instellingen als in Windows standaard.

En je moet niets doen, maar je kan er wel eens goed in grasduinen en dan ontdek je wel een aantal zaken die je nog niet wist.

Windows wordt geleverd met een eigen beveiligingssysteem dat is ingesteld door Windows Defender, dat zorgt voor bescherming tegen virussen en bedreigingen, evenals account- en netwerkbescherming via de Windows Firewall. Defender is de stille wachter die uw computer in de gaten houdt, zelfs als er een antivirusprogramma van derden is geïnstalleerd. Maar er is geen standaard GUI voor Defender om u te helpen betere controle te krijgen over zijn acties, en dat is waar DefenderUI om de hoek komt kijken.
moet ik deze nog bij installeren als ik al malwarebytes premium heb staan?

nee, dit is een gemakkelijk uitgebreid bedieningspaneel voor DEFENDER, vermits je een Premium Malwarebyte hebt is dit ding volkomen nutteloos.
DIT IS VOOR GEBRUIKERS DIE ENKEL GEBRUIK MAKEN VAN WINDOWS DEFENDER ZONDER EEN ANTIVIRUS VAN DERDEN!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan