Status
Niet open voor verdere reacties.

ulla545

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, in februari 2013 had ik problemen met het opstarten een tijdje na de upgrade naar windows 8. Gezien ik met Avast Internet Security werk, werd me toen aangeraden de windows defender uit te schakelen. Tot op heden (zelf na upgrade naar windows 8.1) heb ik verder geen problemen meer gehad. Nu heb ik een vraag in verband met de upgrade naar windows 10: gezien de defender uitgeschakeld is, werden de updates voor de defender niet uitgevoerd. Moet ik die defender nu bij de installatie van de upgrade aanzetten en eerst updaten, of mag ik die gewoon laten staan zo als nu?

met vriendelijke groeten Ulla
 
zolang er de Avast Internet Security aanwezig is hoef de defender niet aan te staan ...
of de Avast Internet Security ook nog zal werken na het upgraden is af te wachten ...
zelf gebruik ik de AVG Internet Security 2015 en deze gaf hier geen problemen ...
*tevens is het wel zo dat jij de defender niet hoefde uit te zetten deze word standaard uitgezet tijdens het installeren van de Avast Internet Security..
 
ok, dank u wel voor de vlugge reactie. zal zien of avast nog degelijk werkt na de upgrade. heb de versie 2015. zal ook eens op de site van avast gaan zien, misschien vind ik er iets over.
 
de Avast 2015 is te gebruiken onder de Windows 10 ...

in het Engels vond ik dit ""Will Avast be compatible with Windows 10?""

In short, ensuring that Avast is compatible with Windows 10 is quite simple.
Avast version V2015 R2 and newer are already compatible with Windows 10.
Users who currently have V2015 R2 or newer installed and plan to update from Windows 7 or 8 to Windows 10 will automatically have Avast transferred to Windows 10 at the same time.

**For users currently using older versions of Avast, we highly suggest updating your Avast product prior to updating to Windows 10 to ensure an easy, hassle-free transition

bron avast blog
 
de mijne in april aangekochte AVG I.S. 2015 met een 2 jaar licentie werd verwijderd tijdens het upgraden .
kan deze ook niet opnieuw installeren ...de Windows 10 geeft aan dat deze niet compatibele zou zijn !
Ashampoo_Snap_2015.07.28_21h47m43s_001_.png
 
@Ddragon80
bedankt kerel het is me gelukt de AVG I.S.2015 te installeren ...
blijkbaar had ik nog een oude installatie bestand ..had er zelf niet aan gedacht !
 
@Cve de defender zou in feite vanzelf moeten uitgeschakeld worden bij het installeren van een eigen beveiliging ..althans gebeurde dit hier dus wel ..
Ashampoo_Snap_2015.07.28_22h34m27s_001_.png

**ik zag juist dat je nog steeds de insider preview in gebruik heb ..
das dan ook de reden dat de defender bij u niet uitgezet is .
 
de installatie van mijn windows 10 mislukt steeds terug. heb nu getracht de defender (dus nog steeds onder windows 8.1 terug in te schakelen, gezien de laatste updates voor deze defender steeds mislukt zijn. Nu blijkt dat ik hem niet terug kan aanzetten. Ik kan op de app van de defender het tabblad Instellingen niet aanklikken. en het is daar dat ik hem terug zou moeten aanzetten.
Ben ten einde raad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan