Status
Niet open voor verdere reacties.
ik krijg in eens cleaner in beeld hoort dat op de laptop
hij scant voor reparatie vraagt ie key

windows cleaner v1.0
 
Zomaar uit het niets een cleaner is niet mogelijk. Op één of andere manier moet zoiets eerst geinstalleerd worden.

Dit kun je zelf gedaan hebben of het is malware dat je binnengehaald heb met een download o.i.d.

Ik zou dat ding er zo snel mogelijk af proberen te gooien. Zoek eens of je hiervan een verwijder bestand hebt via programma's verwijderen. Eventueel opstarten in veilige modus.
 
Zomaar uit het niets een cleaner is niet mogelijk. Op één of andere manier moet zoiets eerst geinstalleerd worden.

Klopt, bij één of andere download is dit binnengeslopen.

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

Sluit alle openstaande vensters. !!!
Vista en Windows 7 en windows 8 gebruikers: Om AdwCleaner uit te voeren, rechtsklik op het icoontje en kies voor "Uitvoeren als administrator".

Klik vervolgens op Verwijderen.



Klik bij AdwCleaner – Information op OK
Klik bij AdwCleaner – Restart Required op OK


adwcleaner_verwijderen.jpg




Bij het uitvoeren van AdwCleaner verdwijnen de snelkoppelingen op het bureaublad: Dit is normaal.
Na het scannen zal de computer heropgestart worden, en verschijnt kladblok , met als inhoud het resultaat van de scan.
Voeg in een nieuw antwoord de inhoud van de scan, of voeg het kladblokbestand als bijlage bij je antwoord.
 
Bij het uitvoeren van AdwCleaner verdwijnen de snelkoppelingen op het bureaublad: Dit is normaal.
Na het scannen zal de computer heropgestart worden, en verschijnt kladblok , met als inhoud het resultaat van de scan.
Voeg in een nieuw antwoord de inhoud van de scan, of voeg het kladblokbestand als bijlage bij je antwoord.

komt dat automatisch in beeld , dan zal dat wel lukken morgen avond
 
ik ga dit morgen avond proberen op mn laptop op mn gemak

Ik denk dat je beter de laptop gewoon op tafel zet, het gemak lijkt me niet de aangewezen plaats te zijn: voor 't zelfde geld valt ie er losweg in en dat valt gegarandeerd buiten de garantie.

zou ik dan malware eerst moeten doen en dan adwcleaner gebruiken.
ik zal dan eerst moeten uitzoeken of ik een malware ed. erop heb

De instructies lijken me duidelijk te zijn, niet ? Logje van AdwCleaner dus. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan