Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij aankoop van mijn Toshiba was vooraf 8.1 ingesteld ben dan over gegaan naar windows 10
Plots is mijn windows niet meer geactiveerd.
Hoe los men dat op? heb al contact gehad met Windows service maar kunnen mij niet helpen!!!
vriendelijke dank
 
probeer het volgende eens ..

Windows activeren via een telefoon ...

1. Klik op start
2. Typ in het onderstaande zoekvenster "slui.exe 4" en druk op "Enter"
3. Wanneer UAC naar voren komt druk hier op Ja om verder te gaan.
4. In het volgende scherm kies "Belgie"
5. Druk op "Volgende" en een telefoonnummer + een lang serienummer verschijnt
Bel het telefoonnummer en volg de opties die de telefoon-computer u geeft.
6. Nadat de gegenereerd key is ingevuld druk je op "Volgende" en Windows zal nu activeren.

**(het lang serienummer is dus het ID dat je dient door te geven en als deze aanvaard word dan verkrijg je een andere ID nummer noteer deze en geef deze vervolgens in )
 
je zegt bij aankoop ... wilt dit dan zeggen dat de upgrade Windows 10 dan gedaan werd door de winkel waar je deze heb aangekocht !

*ben je in het bezit van de licentie Windows 8 die normaal gezien aanwezig dient te zijn op een sticker aan de onderkant van de laptop !
indien zo kun je ook opteren om een verse installatie te doen van Windows 10 en wanneer er een code dient ingegeven dient te worden dan geef je dus deze van de Windows 8 in .... je dient wel te zorgen dat je dus via het Microsoft creation tool de laatste build versie van de Windows 10 op te halen ...

**er kan ook via een opdrachtprompt (administrator) geactiveerd worden maar dit is uitzonderlijk !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan