Windows 8 upgrade-prijzen zijn veel hoger einde deze maand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Microsoft waarschuwt dat de kortingsactie voor de Windows 8 upgrade-pakketten stopt per 31 januari en het bedrijf heeft de nieuwe prijzen bekendgemaakt. Waar de upgrade naar Windows 8 Pro in de VS nu nog 39,99 dollar is, gaat deze na 31 januari 199,99 dollar kosten.
Een upgrade van Windows 7, Vista of XP naar Windows 8 Pro kost in Nederland nu nog 59,95 euro, terwijl een download-versie beschikbaar is voor slechts 29,99 euro. Deze prijzen zijn echter onderdeel van een tijdelijke kortingsactie om de adoptie van Windows 8 te stimuleren. Microsoft waarschuwt nu dat die kortingsperiode ten einde loopt. De nieuwe prijzen komen overeen met die van Windows 7.
Vanaf februari moet in de VS 199,99 dollar betaald worden voor de upgrade-editie van Windows 8 Pro, waar dit nu nog 39,99 dollar is. De reguliere Windows 8 upgrade-editie, zonder enkele zakelijke feautures die Pro wel heeft, gaat 119,99 dollar kosten en voor een Windows 8 Pro Pack, voorheen bekend als Windows Anytime Upgrade, moet 99,99 dollar neergeteld worden. Deze laatste upgrademogelijkheid wordt geboden aan Windows 8-bezitters die naar Pro over willen stappen. Tenslotte moet 9,99 dollar betaald worden voor het Windows 8 Media Center Pack, terwijl de mediacentersoftware nu nog gratis beschikbaar is.
Ook de actie voor consumenten die recent een Windows 7-systeem kochten loopt af. Zij kunnen niet meer upgraden voor een bedrag van 14,99 euro maar moeten het volledige bedrag voor de upgrade-edities gaan betalen. Microsoft heeft de euro-prijzen voor de pakketten nog niet bekendgemaakt, maar die zullen in lijn liggen met de Amerikaanse prijzen. De verwachting is dan ook dat de Windows 8 Pro upgrade-editie per februari 189,99 euro gaat kosten, dat voor een Windows 8-upgrade 109,99 euro betaald moet worden en dat het Windows 8 Pro Pack voor een bedrag van 89 euro aangeboden gaat worden.

Bron:http://tweakers.net/nieuws/86754/windows-8-upgrade-prijzen-zijn-veel-hoger-na-31-januari.html
 
ik laat dat aan mij voorbij gaan.
Ik vind er niks aan ..
bij veel kennissen heb ik al downgrade uitgevoerd naar windhoos 7
Velen eisen bij aankoop nieuwe pc/laptop windhoos 7 ipv windhoos8
diverse winkles hier in de regio willen daar graag aan mee werken..
 
heb dit ook al eens vermeld dat dit de hoogte in gaat vanaf maart2013 heb mijn voorraad al binnen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan