windows 8 toshiba satelite c850 met mcafee internet security

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik moet al iedereen bedanken die mij al goed geholpen hebben maar ik heb toch nog een vraagje ik zit op mijn windows 8 toshiba satelite c850 met mcafee internet security en met iobit malware fighter en toch komen er virussen op kent er iemand een goed gratis programma in nederlands voor dat er op te zetten voor die virussen en die andere comsoorten ik dank jullie vriendelijk en nog een goed regenachtig weekend gewenst
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als ik je de raad mag geven , verwijder je best de Iobit malware fighter en gebruik je beter Malwarebytes free of de aankoop versie ( pro )

download Malewarebytes
wat betreft de McFee internet security is dit een volledige versie of eerder een trial versie ...meegeleverd bij de aankoop .
 
en is deze nog steeds werkende meestal is deze maar voor een 3 maandjes als een probeer versie meegeleverd ...en dien je daarna deze aan te kopen wil je deze verder gebruiken ..
 
de probeer versie is nog een 4 dagen geldig zeg je ......komen de update's nog binnen ?
wat ga jij daarna gebruiken ...
weet dat de Windows8.1 de Deffender aanboort heeft ( dit is een gratis BeveiligingsSuite van Microsoft )
 
versta ik je goed en vraag je nu om de Windows 8.1 t herinstalleren maar dan in het Nederlands !
indien zo heb je wel de verkeerde vraag gesteld ..
dus je toshiba satelite c850 was voorgeinstalleerd met de Windows 8 maar dan in een andere taal dan het Nederlands ....
jij heb dan de upgrade gedaan en deze heeft dan ook de taal van je toshiba satelite c850 behouden ... en jij wilt deze dus in het Nederlands ...
installeer dan gewoon het Nederlands taalpakket via de update's
 
Je drukt <Windows> + <R> toets. Dan komt er een dialoog venster waar je iets kan intypen (uitvoeren). Je typt daar winver in en drukt op de <Enter> toets. Er komt een nieuw dialoogvenster met de versie informatie van je geinstalleerde Windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan