Mijn vrouw heeft een netbooje van 10.1 inch , met processor intel atom N455 , 1 gb dddr3 ram , 250 gbHDD, scherm &à.1 inch met erachter (1024X600); Heb er een proefversie van windows 8 opgezet , alles lukt bhalve het gebruik van de apps. Daar zegt men dat de resolutie te klein is . Zijn hier grenzen aan verbonden en kan ik dit nog verhogen. Heb effe gekeeken in de instellingen en staan op maximum nl 1024 op 600;
Heb wat rondgeneusd op google betreffende de videokaart.
Deze is de Intel(R) Graphics Media Accelerator 3150 (Microsoft Corporation - WDDM 1.0)
. nu lijkt mij de wddm parameter ok , doch ik vind geen driver om die de resolutie iets kan optrekken. Is dit mogelijk om dit de doen , of ben ik ergens in de war, en dient de driver enkel om het beeld te sturen.
Iemand enig idee, men draait toch ook een soort windows8 op ipad en iphone en die schermen zijn nog kleiner.
Iemand enig idee , vooraleer ik mij de defintieve activatiesleutel ga aankopen.
Vind het wel raar dat alles installeert en er nergens wordt gereclameerd bij de installatie.
Bedank op voorhand voor een tip of antwoordje
Marcel
Heb wat rondgeneusd op google betreffende de videokaart.
Deze is de Intel(R) Graphics Media Accelerator 3150 (Microsoft Corporation - WDDM 1.0)
. nu lijkt mij de wddm parameter ok , doch ik vind geen driver om die de resolutie iets kan optrekken. Is dit mogelijk om dit de doen , of ben ik ergens in de war, en dient de driver enkel om het beeld te sturen.
Iemand enig idee, men draait toch ook een soort windows8 op ipad en iphone en die schermen zijn nog kleiner.
Iemand enig idee , vooraleer ik mij de defintieve activatiesleutel ga aankopen.
Vind het wel raar dat alles installeert en er nergens wordt gereclameerd bij de installatie.
Bedank op voorhand voor een tip of antwoordje
Marcel